Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

*** Your TOP & MY TOP - All

                    MOJE EKSTRA   
                    TOPY.
Listy albumów, singli, wszelakich topów, które mi nadeślecie i które uznam, że warto tutaj umieścić. Nie krepujcie się swoich gustów, to świetna zabawa ułożyć sobie taki swój top. Przy okazji zobaczycie jakie to stresujące gdy kogoś trzeba bardziej faworyzować a kogoś (coś) mniej. I dojdziecie do wniosku, że to nie takie łatwe. Przy okazji moje topy poszczególnych wykonawców, gatunków muzycznych i tego typu zestawień. Pozdrawiam. Pierwszy top jest nienumerowany, zdaniem Obserwatora mego Blogu (Rol) - jego najlepsze albumy wszechczasów stylu grunge. Dodaje ciekawe topy Magazynu Q oraz czekam na dalsze Wasze maile. Czasem moje topy gatunkowe.

15. Top 10 - albumy all-time
16. TEARS FOR FEARS - TOP 10 (Autor) 
17. POP DOSE - TOP EVER 10  
18. Peter Gabriel TOP 10 (Autor)
19. Marillon TOP -10 (Autor)  
20. Phil Collins - TOP10 (Autor)
21. Hot Chocolate - TOP 10  
22. Queen - top 20 (Autor)
23. Najlepsza 20 Queen - chronologicznie (ROL)  
24. The Police - TOP 15 (Autor)
25. STING - TOP 10  
26. ROD STEWART TOP 10
27. ROGER HODGSON - TOP 10 
28. Top 100 (albumy) - Dr. Maxwell
29. Top 100 (albumy) Piotr (Yer Blue)
30. Top 100 (Argus)





*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER

________________________________________
 


3 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Chyba będę musiał zrobić swój TOP muzyki elektronicznej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, wyślij więc maila z takim topem, nie na komentarzach:0 wtedy zrobię oddzielny post, miło jeśli zareklamujesz mój blog wszędzie gdzie możesz R

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Wczoraj trafiłem na blog i siedzę cały czas. To muzyka mojej młodości. Istna kopalnia wspomnień i "przypomnień".
    Nadajemy na tym samym paśmie. Lubię Cię.

    OdpowiedzUsuń