Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Witam i zaczynamy!

Od wielu lat przymierzałem się do utworzenia mojego Topu Wszechczasów lub jak np. w Billboardzie TOP ALL THE TIME  z utworami, które wiele dla mnie znaczą, wywarły jakiś tam wpływ na mnie i robią to nadal, dziełami sztuki muzycznej, wzorowanej na popularnych Topach chociażby w naszej Radiowej trójce. Obserwując w Internecie różne zestawienia zawsze - zwracając oczywiście uwagę na gusta - zawsze czułem niedosyt. W przypadku Radiowej Trójki czułem pewien niesmak - mimo oczywistego patriotyzmu - że niektóre polskie piosenki wyprzedziły na listach inne znakomitsze piosenki a w przypadku takiej listy nie powinniśmy się kierować sympatiami do naszych Wykonawców. Stąd na moje liście niewiele polskich piosenek, można oczywiście zauważyć w zasadzie ich brak poza kilkoma. 
Zauważyć oczywiście można dominację kilku Wykonawców gdyż - mimo, że to MÓJ TOP - naprawdę uważam, że wszystkie te piosenki odcisnęły swoje piętno w historii MUZYKI ROZRYWKOWEJ. Ale przede wszystkim to jednak ROZRYWKA więc zapraszam do zapoznania się z moim TOP-em. Z ciekawością też przeczytam wszystkie komentarze. Z czasem będę też umieszczał więcej informacji na temat pojedynczych utworów i dlaczego się znalazły na mojej liście.
Mój TOP - wzorem Trójki - będzie od miejsca najniższego do samego szczytu. Ze względu na to, że  nie chciałem tworzyć TOP 200 lub więcej, niektóre pozycje są podwójne. Ciężko mi było wyrzucać je poza listę stąd wszystkich pozycji muzycznych jest dużo więcej niż setka. Ale wszystkie zasługują na to by być na wykazie, dopuszczam także możliwość, że o niektórych utworach mogłem teraz zapomnieć (mimo, że samo sporządzanie tego TOPu zabrało mi ponad tydzień). A więc zaczynajmy.  
Aha. Uwaga, robię czasem literówki, popełniam niestety takie błędy, nie zamykam zdań kropką, czasem nawiasów, czasem nazwa z małej litery. Przepraszam, próbuję redagować, ale najczęściej nie mam na to czasu, może nawet ochoty. Sorry.

Pierwsze  Notowanie - 11 stycznia 2011
 

_________________________________

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł. W wolnej chwili przejrzę dokładniej Twojego bloga. Trafiłem tu za sprawą miastomuzyki.pl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog o różnej muzyce - masz kapitalny gust - oraz o The Beatlesach niesamowicie ewoluowały, od tej skromnej stronki tutaj do wpisu np. o albumie Harrisona 'All Things Must Pass'

    OdpowiedzUsuń