Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

INDIE ROCK - ALL***


  To kilka z wcześniej songów indie umieszczonych w serii - POSŁUCHAJ TEGO. Sprawdzajcie tam swoje ulubione kapele i piosenki, nie będę już przenosił ich to tego zbiorczego postu. Całkiem możliwe, że w blogu jest więcej piosenek, które można zaliczyć do indie.


16.Stabilo, Stellastarr

 











______________________________________________________
*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
 ***TOP Best Songs - ever ***
                    BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER 
MIX BLOG 
************************

5 komentarzy:

  1. Gościu, jesteś niesamowity.M

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się nie podoba ta lista indie , gdzie pavement , gdzie blur . gdzie archers of loaf

    ta lista to jakieś nieporozumienie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież to nie lista. Czytaj uważnie:) jak na liście mogą być utwory i np. poz 12, czy 13 ? All oznacza (po angielsku - wszystkie, zbiórczo itd) wykaz - po prostu kolejno - linków do postów z indie rocka, które napisałem na blogu. Gdy napiszę np. o Blur, który bardzo lubię będzie to jakiś post, a tutaj skrót do niego pod nr kolejnym czyli 17 i nie ma to nic wspólnego z ogólnie pojętym topem. Te są u mnie wyraźnie zaznaczone w blogu np. top singli, albumów, danego wykonawcy itd. Pozdrawiam Autor

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanowny Autorze. Proszę o jakiś kontakt mailowy do Ciebie. Kontakt do mnie to popetelony(małpiszon)gmail.com Dziękuję i pozdrawiam
    Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój adres mailowy - poprzez blog o The Beatles.

    OdpowiedzUsuń