Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

YOUR TOP - TEARS FOR FEARS -

Dostałem maila z prośbą o najlepsze kawałki Tears For Fears. Na rynku jest kilka składanek tego duetu z cyku "Greatest Hits" lub"The Best Of..." ale  jeśli mogę pomóc. Rozumiem, że  czasem taniej jest kupić pojedyncze kawałki niż od razu cały album. Postanowiłem zrobić swój TOP 10 tego sympatycznego duetu  (Roland Orzabal - lider , ten na gitarze i Curt Smith -  basista). Wspomnę, że dobrze pamiętam tylko jakie piorunujące wrażenie zrobił na mnie ich pierwszy singiel "Change" ale zawsze, ale to zawsze mam dreszcze słuchając "Shout" - także w tej orkiestrowej wersji w 1 linku. Na miejscu trzecim najbardziej beatlesowski utwór zespołu. Oto moja 10-ka

Curt Smith, Roland Orzaball - Tears For Fears
1. Shout
2. Change
3. Sowing The Seed Of Love
4. Head Over Heels
5. Woman In Chains
6. Laid So Low
7. Everybody Wants To Rule World
8. Pale Shelter
9. Mad World
10. Raoul And The King Of Spain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz