Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

ROD STEWART - MÓJ TOP 10

 
Rod Stewart. Któż nie kocha tego głosu, prawda? Wyjątkowo ciepła i sympatyczna postać w światku rockowym , choć w ostatniej dekadzie Rod wszedł już do „establishmentu” muzycznego poprzez wydanie serii płyt z amerykańskimi klasykami (The Great American Songbook) co nie wszystkim się spodobało. Nie podobała się zresztą wcześniej przygoda Roda z disco, przebój "Da'Ya Think I'm Sexy"  okrzyknięto jako zdradę rockowych ideałów i takie tam bzdury. Rod się tym nie przejmował i dobrze. Wielka , wielka legenda.  Najlepszy przyjaciel Ronnie Wooda. bliźniaczo do niego podobnego, choć bruneta , gitarzysty The Rolling Stones (kompana z The Faces, widzimy go w clipie do "Maggie Mae" z gitarową solówką), mąż 
Rod Stewart i Ronnie Wood

samych blondynek, które zresztą zaprzyjaźniły się i tworzą niejako nieformalny Klub Żon Roda, wykonawca (bo rzadko jest kompozytorem) niezliczonej ilości przebojów. Jego życie podobno nieźle opisuje piosenka „Some Guys Have All The Luck” (niektórzy faceci mają zawsze farta). 
 W moim blogu w topie 100 znalazł  się tylko jeden numer piosenkarza, piękna ballada „I Don't Wanna Talk About It”, (którą uważam, za wyjątkową w wersji live z chórem publiczności) i uznałem, że czas najwyższy na mały TOP 10 Roda Stewarta. Najpierw chciałem napisać o kilku moich, ulubionych jego piosenkach pojedyńczo, by Rod wrócił na blog, ale jak zobaczyłem z jakich musiałbym już teraz zrezygnować -  to wybrałem złoty środek. TOP HITS ROD's. Bardzo bardzo przebojowo
  1. I Don't Wanna Talk About It (wersja live)
  2. Maggie Mae
  3. Sailing  /  Young Turks




*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER
__________________________________________

1 komentarz:

  1. Ja zaś szczególnie cenię Roda za album, który nie jest raczej tak rozpoznawalny jak te późniejsze, mianowicie "An Old Raincoat Won't Ever Let You Down" z 1969 roku. Nie ma tam raczej utworów przebojowych, ale uwielbiam klimat tej płyty. :)

    Pozdrawiam
    Voytehovna

    OdpowiedzUsuń