Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

BILLY CLYRO, JACK PENATE

MOUNTAINS,
 MANY OF HORROR
Album: "Only revolutions" ' 2009

Szkocka kapela, o której zamierzałem napisać już na początku tworzenia blogu ale tak jakoś schodziło. Na zespół ten trafiłem przypadkowo, słuchając w sieci Del Amitri zobaczyłem link do strony tego zespołu. No i tak po prostu nie mogłem nie polubić takiej muzyki. Fajna muzyka, zespół wydostał się już z etykiety indie czy alternatywnego rocka za sprawą przebojowego singla "Mountains" kilka lat temu. Dzisiaj to jeden z bardziej popularnych przedstawicieli góralskich Szkotów w rocku. Dla mnie najbardziej urodziwym songiem kapeli, choć mniejszym przebojem (tylko #8, "Mountains"  #5 w UK) jest druga dzisiaj piosenka "Many Of Horror". ostatnio piosenka otrzymała drugie życie za sprawą filmu "Charlie St. Cloud" (z idolem nastolatków Zacem Efronem) z 2012 roku. 



"Mountains"
"Many Og Horror"

PULL MY HEART AWAY
Album: "Everything Is New" ' 2009

Przy okazji analizowania soundtracku do tego filmu poznałem inną fajną piosenkę nieznanego mi wcześniej Jacka Penate - "Pull My heart Away". Niestety cały album już muzyka z tą piosenką jest mniej niż przeciętny. Niemniej proponowana piosenka to fajny numer.

 

"Pull My Heart Away"



*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER
__________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz