Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Z Coldplay w 2016

Byśmy "szybowali" pod niebem w 2016 roku rozpoczynam blog od przepięknej, możliwe że dla mnie jednej z ich najpiękniejszych, piosenki Coldplay. Tekst niezwykle optymistyczny i łatwy do interpretacji  własnej - zależnie od sytuacji życiowej - sytuacji. Tekst afirmacyjny.Rok 2011, album "Xylo Myloto" i "Up With The Birds". Dla nieznających angielskiego pozwoliłem sobie go przetłumaczyć. Tak więc stawiam dzisiaj przygotowany kilka dni temu post na blog z radą ufności w to co przyniesie nam ten rok jak i następne. Gdy mamy zły humor, dołek, czujemy zwątpienie - przypomnijmy sobie słowa Chrisa Martina i kolegów.To może być niezła manta na nadchodzący rok.



The birds they sang, break of day
'Start again' I hear them say
It's so hard to just walk away

The birds they sang, all a choir
'Start again', a little higher
It's a spark in a sea of grey

The sky is blue, dream that lie 'til it's true
Then taking back the punch I threw
My arms turn wings oh those clumsy things
Send me up to that wonderful world
And then I'm up with the birds

Might have to go where they don't know my name
Float all over the world just to see her again
But I won't show or feel any pain
Even though all my armour might rust in the rain
A simple plot, but I know one day
Good things are coming our way
A simple plot, but I know one day
Good things are coming our way
Oh yeah! 


Śpiew ptaków o świcie
Usłyszałem jak śpiewają do mnie "Rozpocznij wszystko od nowa",
Ale to przecież takie trudne - porzucić wszystko

Ptaki śpiewały zgodnym chórem
"Zacznij znów" - ich  śpiew był donioślejszy
  Jak iskra w morzu szarości

Niebo jest błękitne, tkwij w tym kłamstwie, ufając, że się ziści
Przyjmuj zadawane ci ciosy
Lekko poruszyłem ramieniem, tym niezdarnym skrzydłem
Wyślijcie mnie do pięknego świata
Gdzie będę w górze szybował razem z ptakami

Muszę jednak porzucić wszystko i udać się tam gdzie mnie nie znają
Być może opłynąć cały świat, by móc ją znowu spotkać 
 I nie będę okazywał ani odczuwał bólu
 Nawet gdy cała moja zbroja  zardzewieje w deszczu
To taki proste rozwiązanie i wiem, że pewnego dnia
Powrócą do nas znowu same dobre rzeczy
To prosty plan, ale wiem, że pewnego dnia
Na swojej drodze spotka nas same dobro.
O tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz