Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Puddle Of Mudd - She Hates Me

Album: Come Clean '2002 

Oryginalna  nazwa  piosenki:  ‘She Fuckin' Hates Me’.
 
 
Są piosenki, które znakomicie nadają się do poprawienia sobie humoru, wprowadzenia się w fajny nastrój o ile tak działa na Ciebie rock a nie np. Mozart czy disco-polo. Przypominana dzisiaj przeze mnie piosenka jest takim przykładem. Znam ją od samego początku, pamiętam, że spodobało mi się zabawne video i drapieżny ale szalenie melodyjny refren. Ponieważ zawsze lubiłem Nirvanę czy inne grunge’owe kapele jak np. Nickelbacj, 3 Doors Down, momentalnie polubiłem i Puddle The Mudd i ‘Ona mnie nienawidzi’. Piosenka nie tylko mi wpadła w ucho, w ogólnej liście Top100 (tzw. Hot 100- Gorąca Setka) doszła do miejsca 13, ale już otwierała listę tego magazynu w kategorii ‘modern rock’ (nowoczesny, aktualny rock). W Wielkiej Brytanii także wysokie miejsce – 14.
 Podobno zespół oskarżono w związku z tym przebojem o splagiatowanie przeboju grupy Suicidal Tendencies – ‘I Sawa Your Mommy’ (znajdźcie na YT i porównajcie, ja sam mam mieszane uczucia).
  Ogólnie twórczość zespołu nie powala na kolana, polecam prócz odlotowego 'She Hates Me' jeszcze: 'Psycho', 'Away From Me', 'Blurry' oraz 'Drift & Die' - przebojowe single i największe hity zespołu. Czy zespół nadal istnieje, nie wiem. Ostatni album i singiel to wydarzenia sprzed 3 lat. Ewentualny rozpad kapeli nie byłby aż tak wielkim newsem, by odnotowały to media w headline'ach







Puddle Of Mudd - She Hates Me






Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
 *** TOP Best Songs - EVER  *** 
  BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER


BLOG MIX






1 komentarz:

  1. Lubię ten utwór i inne wymienione przez Ciebie, a od siebie dodałabym jeszcze "Control". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń