Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

KC And The Sunshine Band - Mix

KC And The Sunshine Band 
Jako nastolatek chodziłem an popołudniowe dyskoteki do pewnego znanego Night-Clubu w Wałbrzychu. Połowa lat 70-tych i epoka disco. Królował wtedy np. Barry White ale przede wszystkim zauroczony wtedy byłem piosenką "That's The Way I Like It" amerykańskiej grupy Harry'ego Wayne'a Casey'a (od niego wzięła nazwę) - KC (Kejsi - Casey) & The Sunshine Band. Taneczna melodia, nie przeszkadzający mi wtedy o dziwo sekcja dęta (w mojej ocenie wtedy trąbka, saksofon to były instrumenty obciachowe - liczyła się tylko gitara a więc rock) i kapitalny refren o wieloznacznej treści. Do dzisiaj grupa ta w USA to przedmiot kultu i symbol muzyki tanecznej i dyskotekowej z pogranicza funku, soulu i boogie. Czarnej ! - mimo, że wokalistą i liderem  był biały. Następnym hitem, który później nagrałem już z UKF (Trójka) a więc niezła jakość była piosenka "I'm Your Boogie Man". Równie znakomita. W "Saturday Night's Fever" grupa śpiewała "Boogie Shoes". Ponadto do długiej listy przebojów w ich repertuarze dodajmy takie songi jak: "Please Don't Go", rewelacyjne "(Shake, Shake, Shake) Shake Your Booty", "It's The Same Old Song","Get Down Tonight","Keep It Coming Love", "Give It Up". Większość skomponowana przez Casey'a oraz Richarda Fincha - basistę zespołu. Do dzisiaj wszystkie te piosenki brzmią świeżo i nadal nadają się do tańca. Mnie zawsze przypominają ten mój wczesny okres wchodzenia w dorosłe życie, beztroskie i bardzo szczęśliwe.
KC i jego Słoneczny Zespół
Lider i wokalista Harry Waybe Casey (KC)

Please Don't Go
Give It Up 
I'm Your Boogie Man 
Keep It Coming Love 
Boogie Shoes 
Shake Shake Shake 
Sound Your Funky Horn 
Same Old Song 
THAT'S THE WAY 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz