Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

STANISŁAW MIKULSKI 1929 - 27.11.2014


Trochę późno więc przepraszam. Oddawałem tutaj specjalnymi postami hołd różnym aktorom i artystom z zagranicy, a na czas nie zdążyłem z NIM. Wielka dla mnie postać lat dziecięcych i młodzieńczych, gdy nie analizowano, że Kloss to agent polsko-rosyjski. Odszedł wspaniały aktor i jak wiem, także człowiek. 1929 – 2014. Ulubiony serial  (ulubiony bohater Hans Kloss) z moich 'cudownych lat', obok 'Czterech Pancernych', 'Zorro', 'Świętego'  czy bohaterów Disney'a! Oczekiwanie na kolejne odcinki 'Stawki' nie są chyba dla mnie porównywalne z niczym w późniejszych czasach. 
Eh, odchodzą ci moi bohaterowie.


Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
 *** TOP Best Songs - EVER  *** 
BLOG - MIX (FILM, SPORT, KSIĄŻKA)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz