Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

LATA 70-TE, któryś już tam raz na blogu

Dzisiaj kilka piosenek z lat 70-tych. Piosenki na tym poście to niespecjalnie wtedy moja muzyka ale po latach z uśmiechem ich słucham. To dla przypomnienia moim przyjaciołom, którzy ponowili prośby o przypominanie im hitów z tamtych czasów. 
Sailor to sympatyczny kwartet, który w zasadzie miał tylko dwa światowe przeboje 'Girls, Girls, Gils'  - w zasadzie to mega-przebój oraz równie świetny 'Glass Of Champagne'. Kolejne przeboje z okresu dyskotek mojej młodości dwie piosenki niemieckiego duetu dwóch Hiszpanek -  Baccara, których angielski pozostawiał dużo do życzenia, ale wtedy to były rzeczywiście dwa duże przeboje, zdaje się jedyne tego duetu (Yes Sir I Can Boogie, Sorry I'm A Lady). 
Nieznany mi wtedy i dzisiaj wykonawca Copains miał rzeczywiście wtedy kolejny bardzo popularny w dyskotekach przebój 'Skateboard'. Przypominam go w linku. Nie odrzuca po latach z niesmakiem prawda ale już numer przebój Les Humphies Singers ? Hm... 
Przebój Andy'ego Kima to już trochę lepsza muzycznie półka ale przebój dzisiaj prawie nieznany. By zakończyć listę czymś ambitniejszym i z pazurem, wróciłem do kapeli Marca Bolana T.Rex i zapewniam was, że nawet tańczyło się czasem przy takich numerach jak 'Jeepster'. Pamiętam, że dzięki temu singlowi zwróciłem uwagę na cudowny numer ze strony B, 'Life's A Gas'.




SAILOR - Girls Girls Girls
SAILOR - Glass of Champagne
Baccara - Yes Sir, I Can Boogie
Baccara - Sorry, I'm a Lady
Copains - Skateboard
Les H. Singers - Mexico
Andy Kim - Rock Me Gently
____________________________________________________

*** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
 *** TOP Best Songs - EVER  *** 
BLOG - MIX (FILM, SPORT, KSIĄŻKA)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz