Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POLSKI ROCK: OMEN, HAK, REZERWAT

Kilka starszych piosenek z polskiej muzyki rockowej. Lata 80-te. Single Tonpressu. Wszystkie miałem. Zanim Andrzej Adamiak (na zdjęciu po lewej) święcił tryumfy z zespołem Rezerwat z takim przebojami jak 'Zaopiekuj się mną', chyba  największym przebojem zespołu (dla mnie ich najlepszym jest bez dwóch zdań 'Modlitwa o więź') nagrał z zespołem Omen kawałek 'Czy są mi dane łzy'. Płytka gdzieś mi szybko zginęła i nie mogłem się wtedy jej porządnie osłuchać więc po latach z radością nagranie 'odzyskałem'. Rezerwat miał więcej udanych przebojów, jego pierwszy singiel 'Obserwator' był wielkim przebojem w Radiowej Trójce. Może wrócę jeszcze do tego zespołu.


Także zanim cała Polska wraz ze mną śpiewała genialną 'Skórę' Aya RL, Paweł Kukiz z zespołem nagrał fajny ale jakże mało popularny dzisiaj numer 'Ołowiane Głowy'. Cała pierwsza płyta Aya RL jest genialna, później jeszcze Kukiz podobał mi się w Emigrantach, szczególnie w 'Na Falochronie'. Nie przekonałem się do żadnego numeru Piersi, albumu nagranego z Borysewiczem, tym bardziej do dzisiejszych politycznych przekonań Pawła, ale mimo wszystko szacun dla tego muzyka za konsekwencje w życiu muzycznym czyli wierność rockowi.
Sorry za sty, tekst pisany na komórce.



Omen - Czy są mi dane łzy
Rezerwat - Modlitwa o więź
Hak - Ołowiane głowy




*** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
 *** TOP Best Songs - EVER  *** 
BLOG - MIX (FILM, SPORT, KSIĄŻKA)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz