Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

REAMONN - "Tuesday" (album)

Bardzo udany debiutancki album niemieckiej grupy rockowej ( z irlandzkim wokalistą Rea Garwey’em, od którego imienia zespół wziął nazwę).Wydany w 2000 roku, promowany przez przebojowy singiel “Super Girl”, w owym czasie spory europejski przebój i jeden z częściej nadawanych videoclipów w europejskiej MTV. Kolejnym singlem była “Josephine”, moim zdaniem jeszcze lepszy od pierwszego. Bardzo szybko nabyłem cały album,który naprawdę jest bardzo mądrze dobranym zbiorem chwytliwych piosenek z pogranicza popu i soft rocka. Pisałem o albumie, koncercie zespołu we Wrocławiu,który oglądałem osobiście w poście Posłuchaj! poświęconym piosence nr 10, moim zdaniem najlepszemu numerowi z płyty. Niedawno usłyszałem fragmenty któregoś numeru z płyty i zainteresowaniem sięgnąłem po ten album, żałując
że kolejne płyty grupy nie dorównały oryginałowi. Sprawdziła się w przypadku albumu “Tuesday” stara prawda, że pierwsze albumy często są najlepsze. Artysta do swego debiutu przygotowuje się często latami, kolejne zaś płyty to już efekt dopinania terminów w kontraktach, tworzenie muzyki na zamówienie pod presją czasu. A nikt – chciałem napisać najpierw “niewielu” -  nie dorównuje pod tym kątem The Beatles, których w zasadzie każdy kolejny album był lepszy.
 
1. "7th Son" 
2. "Supergirl" 
3. "Swim"  
4. "If I Go" 
5. "Josephine"
6. "Head in My Hands"
7. "She's so Sexual" 
8. "Torn" 
9. "Stripped"
10. "Waiting There for You" 
11. "Just a Day / Letter From My Sister"  

 

*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz