Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POSŁUCHAJ TEGO!

Imany , piękna prawda?

Jaroslav
Kasabian
Kilka ciekawych piosenek jednym ciągiem. Jedną piosenką jestem naprawdę zauroczony jak cała Polska. Przy okazji ciekawa refleksja. W jakiej radiostacji na świecie ta piosenka byłaby numerem 1, jeśli nie w naszej Trójce ? „Minulost” Jaromira Nohavicy, czeskiego barda urzeka swoim pięknem, w której śmieszny przecież i irytujący nas Polaków czeski język, nie przeszkadza. Pozostałe piosenki, które dzisiaj polecam to bardzo popularna ostatnio Imany mi jej ślicza pieśń: „You Will Never Know” (słowa piosenki..., daję głowę, że każdy się z nimi borykał w swoim życiu). Trzecią nowością jest ciekawy numer z ostatniego albumu kapeli Biffy Clyro - „The Thaw”. Cały album wciąż leży u mnie w odtwarzaczu, tylko brak czasu powoduje, że odwlekam napisanie finalnego postu o nim, a Biffy Clyro przyzwyczaili mnie do tego, że warto poznawać ich dłużej. Dwie ostatnie piosenki to angielska wersja „Los cebula i krokodyle łzy” naszego zespołu Coma: „A Better Man” - rasowy numer, którego nie powstydziłaby się żadna rockowa kapela na świecie, oraz „Goodbye Kiss”, piosenka Kasabian z album „Velociraptor” z 2012 roku, wydana jako trzeci singiel. Kasabian chyba po raz pierwszy na moim blogu. Po raz drugi chyba Fall Out Boy z albumu „Infinity on High” '2007 i singlem „I'm Like a Lawyer With the Way I'm Always Getting You Of”

Biffy Clyro - „The Thaw”

COMA!!!!


*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz