Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

THE EAGLES - Live Melbourne (DVD)

Nie samymi Beatlesami człowiek żyje :) Polecam dzisiaj wyjątkowe piękne wydawnictwo na DVD, zapewne jest także na płytach CD. Koncert w Melbourne w ramach pożegnalnego (1?) tournee zespołu. Nie znałem tego koncertu ale po prostu jest genialny.Na słynnej Rod laver Arena, gdzie rozgrywane są mecze Austalian Open.
Glen oraz Don - wreszcie pogodzeni i całe swoje ambicje skierowane na The Eagles.
 Z oryginalnego, najpopularniejszego składu zespołu (tego już Timothy - bez Randy Meisnera) została czwórka, bez wyrzuconego Dona Feldera czyli obaj liderzy: Don Henley i Glen Fry, wspomniany Timothy B. Schmit oraz Joe Walsh, mój ulubiony Eagle. Na koncercie muzyków wspiera potężna ekipa muzyków dodatkowych w tym rewelacyjny jako wiodący gitarzysta Steuart Smith, współpracujący do dawna z Orłami. Od lat już nie ma sporu między Henley'em  oraz Frey'em, którym solowe kariery potoczyły się średnio, ale swoje 5 minut sławy oddzielnie każdy z nich miał. Na koncercie grają  wszystkie !!! swoje najsłynniejsze przeboje, trudno mi w tej chwili powiedzieć jakiej mi piosenki zabrakło. Ba! dodatkowo zespół zagrał kilka solowych przebojów członków zespołu jak np. "You Belong To  The City" Glena Frey'a czy rewelacyjnie wykonane na koncercie "Boys Of Summer" Henley'a. Zresztą każdy tutaj utwór wykonany jest po mistrzowsku a "Hotel California"? Zobaczcie w linku. Dodatkowo piosenka jakiej mi zabrakło?. Skoro śpiewano solowe przeboje nawet Walsha, czemu nie ten? Za trudny wokalnie i mało rockowy ? Ale za to jaki uroczy "So Much In Love"

Hotel California - Live Melbiurne '2005 
Timothy B. Schmit - So Much In Love


Nadal w tym samym składzie: Timothy, Don, Glen oraz Joe.




*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***
TOP Best Songs - ever
BEST ALBUMS - EVER, BEST SONG - EVER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz