Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

HOT CHOCOLATE - TOP 10

 
Hot Chocolate - z lewej u góry Errol Brown
Kapitalna kapela lat 70-tych. Wyróżniała się na tle innych wykonawców typową dla siebie aranżacją, melodyka i soulowym brzmieniem. W okresie swojej największej popularności aranżacje opierała o mocno zaakcentowane dwie gitary:  basową oraz solową (Emma, Man To Man, Heaven Is ..., ). Generalnie bas w utworach Hot Chocolate tworzył niepowtarzalny klimat urozmaicony ciekawym głosem wokalisty Errola Browna. Dla mnie ich największym przebojem był antyrasistowski "Brother Louie" ( na mojej liście singli  61) ale prawdziwy sukces przyszedł z wydanym rok później (1974) singlem  "Emma", który na kilka lat skrystalizował styl i skład zespołu. Później przebojów było sporo i większość zaliczało top UK oraz US. W latach 80-tych zespół wsiąkł w styl "eighties"  i jego piosenki niczym się już specjalnie nie wyróżniały na tle innych wykonawców choć sam mile wspominam bardzo taneczne i romantyczne piosenki z pozycji 9 i 10.
 
Cofnąłem sie w czasie wymieniając przeboje Hot Chocolate . Dokładnie pamiętam swoje szczenięce lata, niewielki poster z "Bravo, który zadziwił mnie tym, że wokalista był czarny a nie rozpoznawałem w jego głosie czarnej barwy. Kolejne hity w linkach, spróbowałem jej umieścić nie latami ale jako mój top najlepszych dla mnie piosenek zespołu. Pamiętam jak dżingiel z "Every Is A Winner" wykorzystywała nasza publiczna telewizja (wtedy zresztą była tylko taka, dwa programy 1 i 2).
 
  2. Emma
 
 

*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów *** TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER, BEST SONG - EVER
_______________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz