Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Michael Learns To Rock "Take Off Your Clothes"

Album: "Played On Pepper" '1995 
Kolejna niezła piosenka i kapela, która powinna chyba znaleźć się tutaj wcześniej. Ale wielu znawców i fanów typowego rocka mogą być zaskoczeni, że takiemu "zespolikowi" poświęcam miejsce. Zespół to Michael Learns To Rock - duńska kapela, która gra bardzo lekką odmianę przebojowego rocka ale mimo naprawdę wielu fajnych numerów, Duńczycy cieszą się ogromną popularnością poza rodzimym krajem tylko w Azji. MLTR to oczywiście najlepsza kapela w Danii i swego czasu najlepszy ich towar eksportowy w show biznesie. "Wild Women", "Actor", "Paint My Love", "Someday" -  oraz wiele wiele innych spowodowało,że kupiłem kiedyś płyty MLTR przez empik bezpośrednio z Danii. To bardzo bardzo melodyjny rock i szczególnie podobała mi się aranżacja ich piosenek. czas przeszły bo teraz MLTR są dla mnie za ... słodcy. Ale proponowanej dzisiaj piosence o odważnym tytule zauroczyła mnie gitara. "Take Off Your Clothes" chyba nawet nie było ich singlem ale na zakupionych płytach właśnie ten numer wpadł mi w ucho a nie np. zbyt banalne  "Sleeping Child" - zdaje się ich najbardziej rozpoznawalny  przebój. Bardzo lubiłem kiedyś słuchać takie "the best of" kapeli i jeśli dzisiaj ktoś lubi muzykę spod znaku łagodnego rocka czy pop-rocka (np. A-ha, Roxette itd)  to MLTR grają w tej samej kategorii choć w dużo niższych ligach. W linkach małe greatest hits tego zespołu.
MICHAEL LERANS TO ROCK




TAKE OFF YOUR CLOTHES
Someday 
Paint My Love - polecam!!! 
Sleeping Child
That's Why polecam !!!
Wild Women 
The Actor
25 Minutes

MLTR. Drugi z lewej - lider zespołu Jascha Richter - podstawowy skład w czterech





1 komentarz:

  1. przeboj MLTR "The Actor"jest niezwykle popularny w calej Skand. Tez go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń