Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POSŁUCHAJ TEGO

NEO RETROS - "High Rise In The Sunshine"
Album:"Listen to Your Leader" 2011


Ciekawostka, nie sądziłem, że tak szybko napiszę tutaj o ...polskiej piosence. Usłyszałem ją niedawno bodajże w To Trendach Polsatu, przypadek, przełączałem kanały i usłyszałem nowy punkowy zespół  Rotten Bark w piosence "King Of Disco", zaciekawili mnie i zostałem na następne 15 minut by właśnie zobaczyć Neo Retros. Bezbłędna angielszczyzna, niezły image wokalisty, bardzo ciepła ciekawa piosenka, na mysl mi przyszła dzisiaj kariera łotewskiego Brainstormu i oszałamiający sukces w Europie ich piosenki "Maybe". Tu mamy podobne przesłanki do tego by i Polakom się udało ale czy tak będzie ? Dodaję dla przypomnienia w linku słynne "Maybe".

High Rise In The Sunshine
Maybe - Brainstorm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz