Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

JANEK SAMOŁYK, MARCIN ROZYNEK

"CODZIENNIE", "WSZY"
JANEK SAMOŁYK
Album: "Problem z wiernością" 2012

"MY FRIEND"
 MARCIN ROZYNEK
Album: "Second hand" '2012
  Bardzo dobra nowa polska muzyka. Szczególnie podoba mi się Janek, bo nie słyszałem wcześniej niczego tego młodego wykonawcy z niedalekiego Wrocławia. Obiecuję sobie zdobyć jego pierwszą płytę "Wrocław" z 2010 roku a 29 października jak wyczytałem na stronie Janka ukaże się w Empiku jego nowy album, który oczywiście kupię. Powiało dobrym rockiem spod stylu hm... Travis, danego Del Amitri, wczesnego Coldplay'a. Nie wiem, poezja gitarowo-rockowa , zwracam uwagę na bardzo ciekawe teksty. Motyw gitarowy "Wesz" przypomina mi dawny przebój Budki Suflera... A, jeszcze jedno, bardzo ale to bardzo udane videoclipy.
JANUSZ SAMOŁYK.
MARCIN ROZYNEK
Marcin Rozynek to znana już postać na rynku, choć pojawia się on i znika.  Obdarzony bardzo charakterystycznym głosem i manierą wokalną (świetny przebój "Siłacz"),w w nowym przeboju "My Friend" jest już inny Marcin, zobaczymy jakie będzie na całym albumie ale to co przedstawił teraz bardzo mi się podoba. "My Friend" to cover przeboju polskiego muzyka Jacka Lachowicza (w linku) o czym nie wiedziałem Kiedyś przed laty wszedłem gdzieś na czat z Marcinem Rozynkiem. Spytałem go o gitarzystę w "Siłaczu", który w refrenie swoją "ścianą gitarową" dodaje piosence niesamowitego czaru. Marcin zgodził się, że ta gitara w "Siłaczu" to spory atut utworu, nazwisko tego gitarzysty uleciało mi ale na pewno się dowiem. "My Friend"  to murowany przebój, na całym nowym albumie Marcina są same covery w tym piosenki Myslovitz czy Roberta Gawlińskiego.
 Przypominam także w linku "Siłacza".



Codziennie - J.Samołyk
My Friend - M.Rozynek Jacek Lachowicz - "My Friend"
Wszy - J.Samołyk

Siłacz - M. Rozynek



        *** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER
__________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz