Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

MATCHOBOX TWENTY - "NORTH"



 ALBUM: '2012 


 Z prawdziwą przyjemnością prezentuję dzisiejszą płytę.   Dawno żaden NOWY album nie podobał mi się tak od 1-szego przesłuchania jak ta płyta. Nie ma tutaj żadnych awangardowych pomysłów, solidna muzyka rockowa w stylu do jakiego Rob Thomas z kolegami mnie przyzwyczaili od dawna. Jest tu jednak pewna nowość. Przebojowość tej płyty. Zespół nie obniża lotów dostarczając tutaj łatwiejszych, niż zazwyczaj kompozycji ale te zgromadzone na tym albumie to jak składanka z cyklu „the best of...” Drugi numer na płycie całkowicie mnie powalił, gdy już zaciekawiony skończyłem słuchania pierwszego utworu. Później przeczytałem, że to pierwszy singiel z albumu. Znajdują się też na tym albumie utwory z większym apetytem czy ambicją, bogato zaaranżowane w  gitary czy  instrumenty klawiszowe ale cały czas rozpoznajemy wykonawcę. Nie mam tutaj w zwyczaju opisywania poszczególnych kawałków, w sieci są specjalne do tego portale muzyczne, które rozkładają płyty i ich zawartość na czynniki pierwsze dlatego zachęcanie do słuchania tej płyty zakończę banalnie: to jest naprawdę dobra, równa płyta, muzyka jaką lubię. Thomas ma znakomity głos i umie się nim posługiwać, pamiętam przecież jego udział w „Smooth” Carlosa Santany, gdzie nie był tylko dodatkiem do pięknej gry na gitarze wirtuoza tego instrumentu. Nie bez powodu Carlos wybrał akurat jego, mogąc wybierać w każdym „głosie”, jakiego by zapragnął.
Ha, naprawdę mam spory rozrzut swoich muzycznych gustów, kocham Beatlesów, uwielbiam muzykę Archive z ich najlepszych czasów, Pink Floyd i Led Zeppelin to klasyka, którą muszę kochać jak każdy rockman i przepadam za takimi albumami i wykonawcami jak Matchbox, Three Doors Down, Del Amitri, Grasvegas czy dawny Interpol.


1. Parade
2. She's So Mean
3. Overjoyed
4. Put Your Hands Up
5. Our Song
6. I Will
7. English Town
8. How Long
9. Radio
10. The Way
11. Like Sugar
12. Sleeping at the Wheel
13. I Believe In Everything (Bonus Track)
14. Straight for This Life (Bonus Track)
15. Waiting On A Train (Bonus Track) 


         
*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER
__________________________________________


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz