Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

OSTATNI WYWIAD JOHNA

OSTATNI WYWIAD JOHNA LENNONA

Przed laty przetłumaczyłem wspólnie z Jolą Król-Kominek, moją ówczesną nauczycielką niemieckiego na studiach, w sumie dobrą kumpelą wywiad jakiego udzielił po raz ostatni w życiu John Lennon. Zdobyłem najpierw niestety niemiecką wersję tego numeru, a kilka miesięcy później już oryginał.  To był chyba wczesny 1981 rok, wciąż świat i ja byłem w szoku po śmierci idola, mnie w 1980 dopadła jeszcze wielka tragedia rodzinna. Na ów wywiad z adnotacją, że to moje i Joli tłumaczenie natrafiłem niedawno. Sam wywiad wysłałem kilka lat temu jakiemuś portalowi o Beatlesach, dla którego czasem pisałem  recenzje albumów zespołu.Teraz wywiad jest na swoim miejscu,w moim autorskim blogu o Fab4. Zapraszam, sam wywiad jest po prostu fascynujący.




        *** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER
__________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz