Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

SERIALE

Dostałem maila, w którym prosi się mnie bym podzielił się opinią, jakie warto oglądać teraz seriale. Cóż, wybór nie jest trudny. Ostatnio oglądam, oglądałem (bądź czekają na swoją kolej) te poniżej. Wszystkie znakomite. Fortitude to tylko1 sezon. Americans - s.3(znakomity, polecam, mniej się pisze o tym serialu), House of Cards s.3, Gra o tron - oczywiście już 5, Wikingowie - s.3, Zakazane Imperium - s.5. Oczywiście wciąż dla mnie numerem 1 wśród seriali jest 'Breaking Bad'. Serial niedościgły nawet dla Gry o Tron czy przygód Franka Underwooda w układance z kart w Białym Domu.









Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
 *** TOP Best Songs - EVER  *** 
BLOG - MIX (FILM, SPORT, KSIĄŻKA)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz