Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

JOE COCKER – 1944 – 22.12.2014



Kolejny paskudny post, ale nie mógł on się nie znaleźć na moich blogach. Ten wspaniały artysta jak wiemy zasłynął kto wie czy nie jedynym coverem piosenki The Beatles, lepszym niż oryginał. Mowa oczywiście o ‘With The Little Help From My Friends’. Publiczność w Woodstock 1969 roku nie doczekała się występu Fab Four (podsycano o tym plotki) ale usłyszała na żywo wersję piosenki z albumu ‘Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ (już wtedy legendarnego i traktowanego jako muzyczną Biblię epoki Flower Power) w wykonaniu nieznanego Artysty, o którym żartobliwie się zawsze mówiło, że w ciągu swojej kariery akurat na Woodstock wyglądał najgorzej. Nie chcę się specjalnie rozpisywać o tym Muzyku. Powtórzę za Piotr Kaczkowski piękne słowa, którymi upiększał często tego typu smutne wydarzenia: Joe Cocker dołączył do Największej Orkiestry Świata. 
Paul McCartney przygotował specjalne oświadczenie:
"Śmierć Joe Cockera to bardzo smutna wiadomość. Tak jak wielu kochałem jego śpiew. Byłem szczególnie ucieszony, kiedy to zdecydował się przerobić nasz utwór 'With A Little Help From My Friends' . Pamiętam, jak on i Denny Cordell pojawili się w studiu i pokazali nam to, co nagrali. Było to niesamowite. On totalnie zmienił nasz numer w soulowy hit i jestem mu za to wdzięczny. Byłem jego kolegą przez lata i było mi przykro,gdy dowiedziałem się o jego chorobie, a teraz o tym, że odszedł. Joe był świetnym gościem, który dał światu bardzo wiele. Będzie nam go brakować".
Ringo Starr (na Twitterze) : "Do widzenia i niech Cię Bóg błogosławi, Joe".

W linku jego cover klasyka Beatlesów.
 


 Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
 *** TOP Best Songs - EVER  *** 
BLOG - MIX (FILM, SPORT, KSIĄŻKA)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz