Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posluchaj tego: instrumentalnie. Alan Parsons Pr.

  Trzy instrumentalne nagrania, jako bonus - mało znanego mi wykonawcy Re-Move oraz dwa klasyki Alana Parsonsa i jego Projectu.Znakomite, wszystkie trzy. Drugi lider zespołu APP - Eric odszedł kilka lat temu i tak sobie pomyślałem, że warto zrobić jakiś top tego Wykonawcy: singli, albumów ? Mam wszystkie, wszystko dobrze znam, tylko trochę pracy - czyli czasu. Alan Parson to wielce zasłużona postać w muzyce rozrywkowej, ale niewątpliwie absurdalną rzeczą byłoby się temu dziwić, gdy znamy fakt, że szlify zdobywał jak studyjny inżynier przy płytach Beatlesów oraz Pink Floydów (słynna 'Dark Side Of The Moon'). Niezależnie od cyklicznie wydawanych singli, które często stawały się przebojami, APP nagrywał płyty koncepcyjne, łączące w sobie to co najlepsze w rocku progresywnym i muzyce popularnej. Dzisiaj dwa znakomite numery instrumentalne, ale kto nie zna 'Traveller' (na mojej liście To100), 'Eye in the Sky', 'Don't Answer Me' i innych.




Re-Move - I miss you 
The Alan Parsons Project - Pipeline
The Alan Parsons Project- The Gold Bug 


Liderzy kapeli: Alan Parson i głos bandu: Eric Woolfosn

_______________________________________________________________________

1 komentarz:

  1. Utwory instrumentalne mi się bardzo podobają a jeszcze w takim wykonaniu..... tylko sluchać

    OdpowiedzUsuń