Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

JAMES BLUNT - "Moon Landing" '2013

Ostatnio słucham trzech płyt, nowego McCartney'a (z obowiązku, bo zawsze ślędzę wszystko co w temacie "beatlesi", choć jasne, że z przyjemnością), nowego Stinga (bardzo pozytywne zaskoczenie) no i od kilku dni z ogromną frajdą "odkrywam" najnowszego Blunta. Na moim topie wszech-czasów może trochę za wysoko (bo 37) jego pierwszy album, ale jak tamten lubiłem do pierwszej nuty do ostatniej (jedne piosenki lepiej, drugie  mniej - niemniej wszystkie, dosłownie wszystkie mi się tam podobały), tak jest podobnie z tym albumem. Dla mnie jest przepiękny. To czwarty jego album i sądziłem, że się wypalił na pierwszym, bo dwa następne były przeciętne, ale tym albumem -  w mojej ocenie -  znowu Artysta wraca do wysokiego poziomu, choć oczywiście, doskonale wiem, że to znowu żadna odkrywcza muzyka, żadne przełomy, żadne otwieranie nowych ścieżek, horyzontów i ble ble ble z typowych recenzji. To znakomity popowy album, z bardzo romantycznymi, pięknymi melodiami, tekstami w sam raz do tych pięknych melodii oraz bardzo intrygującego - dla mnie -  głosu samego wokalisty. Początek jest rewelacyjny ale reszta nie odstaje. Gdy kończą się dźwięki płyty, mam ochotę nastawić  jeszcze raz, i znowu udać w miłą podróż. jaką funduje nam przesympatyczny Muzyk. Na płycie podstawowe, wcale nie odkrywcze aranżacje w rock-popie, chórki, klimat, muzyczne obrazy, kapitalna muzyka z typu lekkiej łatwej i przyjemnej. W linku tylko pierwszy numer i to w wersji live ale studyjna wersja jest lepsza. Wchodźcie na itunes i zamawiajcie.

1. "Face the Sun"              
2. "Satellites"              
3. "Bonfire Heart"              
4. "Heart to Heart"              
5. "Miss America"              
6. "The Only One"              
7. "Sun on Sunday"              
8. "Bones"              
9. "Always Hate Me"              
10."Postcards"              
11."Blue on Blue" 
12."Telephone"
13."Kiss This Love Goodbye"
14."Hollywood"
*************

1 komentarz: