Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

11 LAT TEMU.

To już 11 lat temu. Doskonale pamiętam ten dzień. Przyszedłem z pracy i już w radiu wcześniej słyszałem o ataku, zdawkowo, nie byłem do końca świadom wagi całego zdarzenia, w domu szybko włączyłem CNN , po prostu usiadłem i  już siedziałem w milczeniu, oglądałem wszystko do końca dnia, śledziłem z zapartym tchem rozwój wypadków w Nowym Jorku i każdy kolejny news powodował, że wciąż nie mogłem uwierzyć w to wszystko. Niewyobrażalne tego dnia stało się realne. Cóż mogę więcej napisać ? Jak cały świat, tego dnia byłem Amerykaninem

*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER
 ____________________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz