Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Top Classic Rock Songs 39 - 25

 Zmierzamy do końca  jednego z ciekawszych cykli w moim blogu - chyba też największego bo zawierającego propozycje aż 500-set piosenek.  80% piosenek z tego zestawienia - mimo niezaprzeczonej wartości samej piosenki (często wykonawcy) czy jej ciężaru ,ważności dla rock and rolla nie znalazłoby się w moim blogu z wielu powodów. Najprostszy to taki, że nie podobają mi się. Nic nie skłoni mnie nawet dzisiaj do polubienia ich po latach. :) ale ... Na pewno jest to abecadło starszego, klasycznego rocka - przeważają lata 60, 70, szczątkowo 80-te i skoro tutaj się znalazło to WARTE ZAINTERESOWANIA.Dla muzycznych laików będzie to muzyczna podróż w czasie i w większości rozpoznawanie skądś tych melodii, motywów i tak dalej. Jesteście tutaj bo jak ja kochacie muzykę więc  i taki top warto poznać. Prawdopodobnie ten top był opracowywany na początku lat 90-tych. Dzisiaj naprawdę  coraz ciekawiej  - co nie zawsze tutaj było normą - więc zapraszam. Jest tutaj pierwsza piosenka The Doorsów, która naprawdę mi się podoba choć naprawdę (moja bratanica Mo mi wybaczy ?) nie podoba mi się ich muzyka i nie jestem , nie byłem i nie będę fanem tego zespołu. Pewnie też nie napisałbym postu o "Whole Lotta Love" ale gdzie byłby dzisiaj rock bez tego kultowego kawałka ? Podobnie z np. "All Right Now". Mój top wieć moje podwórko i zabawa ale jednocześnie jakąś tam mam ambicję by był on jakimś GS-em po rocku więc bez Paula Rodgersa i jego kultowego kawałka ? Pewnie zapomniałbym o tak cudownym kawałku "Free Bird" najbardziej pechowej kapeli świata (zdjęcie na dole). Starczy. Miłego słuchania i oczywiście czekam na maile, sporo dostaje ich na skrzynkę ale piszcie może tutaj, są tak ciekawe, że pewnie niektóre wzbudziłyby dyskusję.


025. The Doors - Roadhouse Blues
026. Jefferson Airplane - White Rabbit
027. The Beatles - Hey Jude
028. Jethro Tull - Aqualung
029. Aerosmith - Dream On
030. The Rolling Stones - Jumping Jack Flash
031. Led Zeppelin - Whole Lotta Love
032. Lynyrd Skynyrd - Freebird
033. Pink Floyd - Wish You Were Here
034. The Kinks - You Really Got Me
035. Kansas - Carry On My Wayward Son
036. Grateful Dead - Casey Jones
037. Free - All Right Now
038. Boston - More Than A Feeling
039. The Beatles - Let It Be  <- lepsza mimo wszystko wersja z "Naked" z 2003 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz