Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

THE PIECE OF SHIT - "Lay And Love"

Album: Soundtrack: "This Must be The Place" '2011


Jestem świeżo po obejrzeniu filmu, z którego proponuję tą piosenkę. Cover Bonnie Prince Billy'ego, bliskiego współpracownika Davida Byrne'a (lidera Talking Heads), zresztą występującego w tym filmie i dostarczyciela prócz tytułowej szeregu innych pieśni do ścieżki filmowej. Film ciekawy ale i trudny i kolejna wybitna rola Seana Penna. Czy zespół, który wykonuje tą piosenkę został stworzony na potrzeby tego filmu, w filmie młody muzyk prosi głównego bohatera by został ich producentem i tylko nie zmieniał im nazwy grupy. Scenariusz czy faktyczny band ? Nieistotne, podaję wersję Bonniego Prince Billy'ego ale łagodny cover podoba mi się lepiej.Czy Sean Penn jako filmowy Cheyenne wzorowany jest na Robercie Smith z The Cure ? Nie wiem, na pewno nosi taką fryzurę jak on i nikt więcej w świecie rocka. Mały dopisek. Tak , sama aparycja głównego bohatera to oczywiście - wg. reżysera - Robert Smith ale nic więcej,  aukcja filmu, wszelkie inne skojarzenia z liderem The Cure mogą być tylko przypadkowe i w żaden sposób nie zamierzone. Cheyenne to postać fikcyjna i jeszcze raz namawiam do obejrzenia tego filmu. Może czasem jak głównemu bohaterowi potrzebujemy rozliczenia się z ... każdy ma z  czym nie wątpię. Od pewnego czasu sam zamierzam zakończyć pewną sprawę w moim życiu, od dawna się do niej przymierzałem ale brało mi odwagi, odkładałem to na później ale teraz poczyniłem pewne kroki w tym kierunku. Może kiedyś o tym więcej napiszę.
Cheyenne - Sean Penn
Robert The Cure Smith

The Piece Of Shit
Oryginał - Bonnie 'Prince" Billy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz