Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

FUN - "We Are Young " numerem 1 w USA

Album: "Some Nights" ' 2011

Miałem nosa i jak zwykle mój muzyczny gust jest bez zarzutu. 4 grudnia ub. roku  umieściłem  grudnia na moim blogu post o uroczej piosence i co się okazało teraz. Fun z piosenką "We Are Young" (z Janelle Monae) od ponad 10 lat lat zostali pierwszym rockowym zespołem, który zadebiutowali na miejscu pierwszym gorącej setki Billboardu od razu na miejscu 1 (ponad 320 tys zakupów przez Internet - downloadów). Poprzednio taki wyczyn udał się piosnce "How Do You Remiond Me" grupy Nickelback. Aż do tego tygodnia gdy FUN-tastic zdobyli nr 1 od czasu Coldplay z "Viva La Vida" żadna grupa rockowa nie była na samym topie. To naprawdę wydarzenie. Przy okazji tej popularności tej piosenki wersja filmowa z serialu "Glee" również jest sporym hitem w USA.


FUN - na topie USA , nieźle!!!

FUN - We Are Young - na moim blogu
Oficjalne video - FUN
Prześliczna Janelle Monae dodała swój urok tej pięknej piosence. Miałem nosa ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz