Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To This Song

ANIMOTION - "I, Engineer"
NICK KERSHAW - "Wouldn't Be Good"
A-HA - " You'll Never Get Over Me"


Trochę przebojów, dwa pierwsze to muzyka lat 80-tych, przebój norweskiego trio to lata 90-te ale to nadal klimat "eighties". Animotion to przebój z wesela mego kolegi z 1- szej pracy Darka K, Nick Kershaw to przebój usłyszany po raz 1-szy w Radiu Luxembourg. Pamiętam co pomyślałem dokładnie słysząc tą piosenkę. "Resty, jak to przepiękna melodia i pewnie nigdy do nas, do Polski nie dojdzie i nie dowiem się kto ją śpiewa". Przebój A-ha zyskuje ogromnie w wersji studyjnej gdzie podłożono delikatny kobiecy głos w refrenie, w wersjach koncertowych już ten urok wspólnego śpiewania Mortena i anonimowej - dla mnie - wokalistki umyka. Nie ukrywam, że dzisiejszy blog podyktowany jest kilkoma prośbami od Was o propozycje fajnych piosenek ale w klimacie lat 80-tych. Hm... może zrobię parę postów pod takim tytułem ale z wykonawcami 1-go przeboju bo przecież w całym moim blogu muzyki z lat 80-tych jest mnóstwo. W ostatnim linku urocza melodyjka w wykonaniu Depeche Mode.

Nick Kershaw

Animotion - "I, Engineer"
Nick Kershaw - "Wouldn't Be Good"
A-ha - "You'll Never Get Over Me"
Depeche Mode - "Puppets"

1 komentarz:

  1. Kurcze, każdą z tych piosenek chciałam nagrać ale nie wiedziałam kto śpiewa, kapitalny blog i razem z mężem słuchamy każdej piosenki i ściągamy, ściągamy ściągamy, pssssttttt.....Z ITunes oczywiście Maria i Piotr

    OdpowiedzUsuń