Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To this Song

DISCO - Lata 70's - cz.2
Po kilku telefonach o bliskich kumpli (znajomych), że muszę koniecznie więcej miejsca poświęcić klasycznemu disco z lat 70's biorę się do roboty, przeglądam archiwa płyt i kolejna porcja dobrych piosenek, mam nadzieję, że z przyjemnością odkurzycie ją wraz ze mną.
Urocza piosenka wykonawcy do dzisiaj mi nieznanego ale znanego z tego przeboiku.Pastiszowe, zabawne melodyjne jakby country disco.

Swego czasu bardzo popularna piosenka i ulubiona mego brata. Duet braci Bellamy, gwiazd country, którzy z tym hitem przewędrowali listy przebojów całego świata.
Harpo

 Szwedzki wokalista Harpo zafascynowany Bondem i gwiazdami kina nagrał dwa wielkie światowe hity ("Moviestar" oraz "Horoscope"), dodaję jeszcze urocze "Motorcycle Mama", pełne tęsknoty za czasami Woodstocka, Sierżanta Peppera i pewną dziewczyną na motocyklu - pewnie hippisowskim Harley'u.
 Danę (bodajże z Holandii) co roku na Gwiazdkę radiostacje całego świata przypominają z jej hitem"Cold Cold Christmas Without You". Ja zapamiętałem Danę z jej dyskotekowym hitem "Fairtale" i niesamowita okładkę singla (niestety nie znalazłem tej okładki w sieci a inną) , którego Szczepan przywiózł z giełdy z Warszawy.
Nie przepadałem za Rubettes, ani za ich "Sugar Baby Love" i innymi piosenkami w stylu "Foe Dee O Dee" ale zespołowi trafiło się naprawdę kilka niezłych hitów ale zupełnie dzisiaj nieznanych. Taneczne "Dancing In The Rain", countrowe "Baby I Know" czy już pod Beatlesów "You're The Reason Why". Po obejrzeniu clipów na Youtube zorientowałem się, że dwie ostatnie piosenki śpiewa ktoś inny a nie główny wokalista... szkoda, że nie poszli bardziej tym tropem... Dla spokoju sumienia także ich najbardziej popularny kawałek, dzisiaj udaje mi się go słuchać, wtedy nie cierpiałem go.



Na koniec Gary Glitter, artysta święcący a latach 70's ogromne sukcesy. Dzisiaj jest skazanym pedofilem i o ile nie siedzi w więzieniu to pływa swoim jachtem po morzach, żaden kraj nie chce go przyjąć. Ale może to już nieaktualne ? Jego "Rock And Roll -  part 2" swego czasu był takim samym hitem sportowym (przede wszystkim w NBA) jak "We Are The Champions" Queenu.


I na dzisiaj tyle ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz