Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POSŁUCHAJ TEGO!

FLEETWOOD MAC - "I'm So Afraid" 
Album: "The Dance" 1997

Wcześniej było album "Rumours" a tutaj polecam w sumie i album koncertowy jak i jego wydanie na DVD. Ale przeważnie chodzi mi o wymieniony w tytule song, choć na koncercie końcówka powala , wykonanie "Tusk" z ogromną orkiestrą trębaczy i bębniarzy zostaje w pamięci na długo, mi na zawsze i chętnie wracam do tego zapisu na dvd. Ale dla mnie najbardziej ważną częścią koncertu jest właśnie "I'm So Afraid" z GIGANTYCZNYM  solo gitarowym , dla mnie może i najlepszym jakie widziałem i słyszałem,. jest w nim wszystko, ogromna precyzja, nastrój, wirtuozeria, melodia, urok, oddanie, pasja. Udało mi się znaleźć na Youtube ten właśnie fragment, który mnie tak zauroczył i nie chce mi się wierzyć, że nie zrobi na Was wrażenia ale nie  możemy niestety wstać z miejsc jak cała publiczność i oddać hołd dla Lindsay'a Buckinghama. Oglądając ten koncert zaskoczyło mnie to, że jest on tak genialnym gitarzystą  ale szkoda, że niewielu o tym wie i w świecie muzycznym funkcjonuje tylko mit Hendrixa, Claptona, Becka czy Page'a. Czapki z głów przed LB.

Lindsay LIVE - co za solo!!! " *** i',m so afraid"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz