Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

"TACY BYLIŚMY"


THE WAY WE WERE
USA, 1973, dramat, romans, obyczaj
reżyseria: Sidney Pollack
obsada: Barbra Streisand, Robert Redford

Znakomity film, po prostu. Znakomita gra dwojga głównych aktorów no i magiczny Robert Redford. Dzisiaj nie kręci się takich filmów, to dawny Hollywood, no, ten z lat 70-tych. Ówczesny "Brad Pitt" czyli Redford. Po obejrzeniu tego filmu pewnie się nie będziecie dziwili, że przez ponad 2 dekady w aktorze kochały się wszystkie Amerykanki. Film podobał mi się w młodości i jak teraz wpadł w moje ręce w wersji na dvd ciekaw byłem jak go odbiorę, choć ze względu na udział Redforda musiałem go sobie odkurzyć. Odebrałem go oczywiście inaczej, dojrzalej, ciekawe spostrzeżenie na Amerykę czasów końca II wojny światowej,  komisji senatora McCarthy'ego, polowania na czarownice w Hollywood no i zawsze ta refleksja jak tam wygląda inaczej życie.To zdaje się pierwszy film Pollacka i Redforda. Mały odpoczynek od dzisiejszych obcych, gwiezdnych wojen itd


                   *** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***  
TOP Best Songs - ever ***
BEST ALBUMS - EVER,  BEST SONG - EVER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz