Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

BEST OF COVERS - TOP 39-30

39. Harry Nilsson - "Without You"
      Oryg:  Badfinger   - kto by pomyślał prawda? wszyscy uważamy ten hit z Harry'ego, szczerze napiszę, że nie znałem wersji Badfinger, beatlesowskiego w końcu zespołu i ich wersja jest zupełnie przyzwoita.
38. Urge Overkill - “Girl, You’ll Be a Woman Soon
      Oryg: Neil Diamond 
37. Concrete Blond - "Everybody Knows"
      Oryg: Leonard Cohen
36. The Black Crowes - "Hard To Handle"  
      Oryg: Otis Redding 
35. Annie Lennox - "No More I Love You's"
      Oryg: The Lovers Speaks
34. The Righteous Brothers - "Unchained Melody"
      Oryg: Todd Duncan
33. George Harrison -  "Got My Mind Set On You"
     Oryg: James Ray - kolejna niespodzianka prawda ? Jak sie okazuje George przymierzał się od dawna by nagrać tą piosenkę, ja byłem przekonany, że to jego kompozycja, lekko nie pasująca mi do niego ale zwaliłem to na Jeffa Lynne'a, wtedy producenta albumu. 
32. The Fugees - "Killing Me Softly With His Song" 
      Oryg:  Roberta Flack 
31. Harry Nilsson - "Everybody's Talkin'"
      Oryg:  Fred Neil 
30. Devo - "I Can't Get No (Satisfaction)"
     Oryg: The Rolling Stones
Ta seria robi się coraz ciekawsza , info, że dwie omówione piosenki nie są oryginalnymi kompozycjami Nilssona i Harrisona naprawdę mnie zaskoczyła.
     
    
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz