Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To This Song

STEELY DAN - "Do It Again"
Album: "CAn't Buy A Thrill" 1972

Na poz. 35 mych singli wszech czasów jest singiel tej amerykańskiej kapeli "Rozwód po haitańsku", dzisiaj drugi ich przebój dobrze mi znany choć poznałem go bardzo przypadkowo, za sprawą zdaje się włoskiego zespoliku (ale głowy nie dam) Club House, który zremiksował sobie ( w latac h 80-tych sample nie były jeszcze znane) ówczesny wielki hit Michaela i właśnie song Steely Dan. Ogromnie mi się ta piosenka podobała i tak poznałem oryginalny wątek z piosenki. Perkusja rzeczywiście pulsuje identycznie ale wątpię by pisząc "Billie" Michael znał song Steely Dan. Znakomite "Do It Again" i tzw. medley dwóch hitów.Oto one dwa.


Steely Dan - Do It Again
Club House
Steely Dan - z tyłu Donald Fagen

2 komentarze:

  1. łał dzięki za ten numer i za club house. Nie znałem, ale buja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd facet zna takie nagrania ????????? Odlot!!! naprawdę "buja"....

    OdpowiedzUsuń