Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego / Listen To This Song

VAN MORRISON -  "Brown Eyes Girl"
Album: "Blowin' Your Mind" '1967
MAROON 5  (feat. Ch.Aguilera) - "Moves Like Jagger"
Album :"Hands All Over" '2011

Jakże nietypowy zestaw ale od soboty nucę sobie te pioseneczki, obie przypadkowo usłyszane u brata i kumpla. Co je wiąże ze sobą ? W sumie to dość dziwna kombinacja ale już kiedyś zastanawiałem się nad tym jaką piosenkę Van Morrisona zamieścić na blogu. Artysta pomnikowy ale mało znany szerszej grupie fanów. Zaczynam więc od jego pierwszego przeboju z początku kariery, zgrabnej pioseneczki, którą przed laty lubiłem bardzo ale byłem przekonany, że to śpiewa (lekko inaczej ale mimo wszystko)... Mick Jagger. Maniera wokalna typowa dla solisty Rolling Stonesów ale to nic dziwnego, w latach 60-tych wszyscy prócz Beatlesów (których to z kolei naśladowali Stonesi - nie w muzyce, ale w pomysłach na bycie z muzyce) próbowali śpiewać jak  Mick. To pierwszy wielki przebój Vana. A czemu druga piosenka ? Pewnie już wiecie... Na marginesie dla mnie taniec Jaggera (widziałem go na własne oczy) jest absolutnie fascynujący bo taki wyjątkowy, marionetkowy i bardzo gejowski.

Van Morrison
Maroon 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz