Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

POSŁUCHAJ TEGO

THE DOOBIE BROTHERS - "What A Fool Believes"
Album: "Minute By Minute" 1978

Dość niespodziewana piosenka na moim blogu ale przypomniałem sobie o tej piosence słuchając wielki przebój solowy Michaela McDonalda i Patti Labelle - "On My Own". Właśnie też taki ma być mój blog jak bardzo szerokie są moje gusta muzyczne o czym piszę też na samym dole stopki bloga. "What  A Fool Believes" to wielki przebój bardzo popularnej pod koniec lat 70-tych kapeli z USA z 1978 roku, zdobywca nagrody Grammy, szczytów list na całym świecie w tym Billboardu, kompozycja McDonalda i Kenny Logginsa (bardzo wtedy popularnego amerykańskiego piosenkarza śpiewającego nawet w USA For Africa - będę jeszcze tutaj pisał o Kennym). Zgrabny refren śpiewany falsetem, który w tamtym czasie popularyzowali Bee Gees ale i Michael Jackson, który podobno podkładał tutaj swój chórek. The Doobie Brothers mieli kilka przebojów na swoim koncie ale już tak ogromnego komercyjnego sukcesu nie powtórzyli, zwłaszcza, że McDonald  spróbował solowych sił solo ale światowy sukces odniósł jeszcze tylko we wspomnianym duecie z Patti. W linku przypominam więc kilka hitów Dobbie Brothers, w różnych składach ich muzyka była rockowa, folkowa ale w najsłynniejszym składzie z McDonaldem zahaczała nawet o soul, funky i disco.

What A Fool Believes
Listen To The Music
Long Train Running

What A Fool ...- Live
M.McDonald - Sweet Freedom

On My Own - P. LaBelle & M.McDonald
Na dole z prawej Michael McDonald

1 komentarz:

  1. swego czasu przesłuchałem ich kilka płyta lecz poza genialnym Long Train Runnig nic mnie nie ruszyło, lecz wlaśnie ten kawałek to mega hicior dla mnie

    OdpowiedzUsuń