Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Pozycja 73

ALAN PARSONS PROJECT - "Traveller"

Prawdziwe cacko na liście. Jeśli nie znacie, musicie to koniecznie poznać i zakochać się w pięknej subtelnej melodii, smutnym, nostalgicznym tekście o przemijaniu, obserwowaniu gwiazd w podróży życia, gdy dni są tylko liczbami a dopiero któregoś dnia dowiesz się kim jesteś. Alana itd poznałem w wojsku, w tym samym czasie co "zachwycałem się" listą przebojów video Krzysztofa Szefczyka, w której niestety było tylko kilka clipów na krzyż w tym animowany do piosenki "Don't Answer Me" Alana Parsonsa. Później się więcej dowiedziałem i ... poznałem tego inżyniera i producenta dźwięku z Abbey Road ("maczał" palce przy "Dark Side Of The Moon" Pink Floydów, niektórych Paula McCartneya.) i o tym dość specyficznym zespole, będącym rzeczywiście na początku  projektem, pomysłem na bycie w muzycznym biznesie niż typowym bandem, koncertującym i żyjącym życiem muzyków rockowych. Z przyjściem popularności Alan rzeczywiście już koncertował a trzon zespołu prócz niego stanowił Eric Woolfson, aksamitny głos bandu, niestety zmarły w 2009 roku (sam na zdjęciu).


1 komentarz:

  1. KC & The Sunshine Band sung : "That's the Way I Like It". I'll sing " I love Your Music. Dave Again.

    OdpowiedzUsuń