Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

09. MOJA PLAYLISTA OSOBISTA - rockowe, choć nie tylko zakamarki. Barca '2023 !!!

 

 

Do powrotu na całego do polskiej muzyki skłonił mnie trzeci top wszech czasów polskich przebojów Radia 357. Jestem sponsorem i tego radia i Nowego Światu więc wypadało posłuchać tego co słuchacze w tym roku wybiorą. Poprzednich dwóch nie słuchałem. Piękna sprawa, wrócił klimat topów z Trójki, List Przebojów z Niedźwiedziem. Tutaj Pan Marek (podoba mi się tak nazywanie go) także prowadził. Jak zawsze z klasą, profesjonalnie, ciepło. Podkreślam to gdyż niespecjalnie podobają mi się i audycje i samo prowadzenie tego topu przez p. Piotra Stelmacha. Tomkiem Beksińskim nigdy nie będzie, choć próbuje i jego przedłużające się przebywanie na antenie przed każdą zapowiedzią lekko irytuje, styl, to co i jak mówi, ale cóż to moje tylko odczucia. Reszta prowadzących równie dobra jak p. Marek, zwłaszcza pani Katarzyna Borowiecka. Wracając do polskiej muzyki, to odnalazłem większość płyt, z których repertuar składał się na wspomniany wyżej top i przy okazji odnalazłem kilka perełek. Dzisiejsza playlista to przede wszystkim Grzegorz Markowski, z Perfectem oraz w zespołach, efemerydach, w których próbował się wokalista odnaleźć po rozstaniu z Hołdysem. Zbyszek w jednym pięknym, smutnym w swej treści numerze "Kuba". Polecam wszystkie piosenki i ciekaw jestem czy pamiętacie RSC lub Bank ?



Roxa - "A ona tańczy"
Big Day - "Gdy kiedyś znów zawołam Cię"
Turbo - "Smak ciszy"
Grzegorz Markowski i Samolot - "Mijasz mnie"
Martyna Jakubowicz - "Kołysanka dla misiaków"
Bank - "Powiedz mi coś o sobie"
RSC - "Życie to teatr"
Grzegorz Markowski i Hazard - "Ciągły ból głowy"
Perfect - "Nie patrz jak ja tańczę"


Bank - "Ciągle ktoś mówi coś"
Mech - "Czy to możliwe"
Rezerwat - "Obserwator"
Universe - "Mr. Lennon"
Jan Borysewicz - "Bez satysfakcji"
Perfect - "Nasza muzyka wzbudza strach"
Zbigniew Hołdys - "Kuba"
Szymon Wydra - "Życie jak poemat"
Izabela Trojanowska - "Na bohaterów popyt minął"
Piotr Bukartyk - "Małgocha"
Bank - "Mija czas i nic"




I tak przy okazji. Robert mistrzem Hiszpanii. Wszystko wiadomo, prawda?
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz