Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Moja ulubiona piosenka wakacyjno-urlopowa. Kabaret OTTO - "To już lato"




Pewnie trochę w tytule posta przesadziłem. Pamiętam jednak, że chyba zawsze w czasie wyjazdów na wakacje (urlop lepsze słowo), tych własnym transportem, to ta piosenka zawsze rozbrzmiewała wokół mnie. W tym roku za niecałe 2 tygodnie na pewno też mi jej nie zabraknie. W piosence kabaretu OTTO jest wszystko świetne. Wpadająca momentalnie do ucha melodia, całkiem przyzwoita aranżacja jak na nagranie stworzone przede wszystkim na użytek kabaretu oraz wykonanie no i przede wszystkim tekst (z nawiązaniem do ukochanych Beatlesów :) Tu nazwę zespołu spolszczono na Bitlesi choć powinno się wymawiać, jeśli już, Bitelsi.
Tekst nawiązujący do słynnej audycji Polskiego Radia, kiedy jeszcze było publicznym, nie rządową tubą, "Lato z radiem". Kabaret OTTO miał jeszcze jeden bardzo wakacyjny hit, "Wakacje", które cechują się tym samym, co wymieniłem przy "To już lato". Polecam ty, którzy jeszcze nie znają tych dawnych hitów, jeszcze z PRL.No i hit "Hod-dog Rap" z kapitalnym wersem "niech się Coca-Cola ode mnie odpepsi".






 

Kochane Lato z Radiem już nie mogę więc piszę
Poznałam go w pociągu miał na imię chyba Krzysiek
Lecz nie pamiętam dobrze jakiej pociąg był relacji
Mam lat osiemnaście a on wysiadł na jakiejś stacji
Przystojny był jak Linda więc po nocach szlocham
Pomóżcie mi go znaleźć bo go kocham Zocha
To już lato to już lato
Słoneczniej serca biją
I wakacyjna miłość
To już lato to już lato
I wakacyjna miłość
 
Ona była w Międzyzdrojach królową dyskoteki
A ja jestem dość nieśmiały i nie tańczę szybkich niestety
Już miałem ją poprosić grali "Michelle" Beatlesi
Lecz taki Schwarzeneger podszedł do niej pierwszy
Ona na mnie tak namiętnie spojrzała siedem razy
A ja bez niej żyć nie mogę pomóżcie Bazyl
To już lato to już lato
Słoneczniej serca biją
I wakacyjna miłość
To już lato to już lato
I wakacyjna miłość
 
Na plaży leżałyśmy razem z koleżanką Anką
Ja mówiłam jej jak fajnie zimą jeździ się na sankach
On wyglądał jak biznesmen choć był tylko w slipach
„Czy idziemy się popluskać od niechcenia tak zapytał
I z tą Anką flirtują cały turnus aż do dzisiaj
A ja serce mam złamane co robić Krysia
To już lato to już lato
Słoneczniej serca biją
I wakacyjna miłość
To już lato to już lato
I wakacyjna miłość


 
------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz