Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

01. MOJA PLAYLISTA (OSOBISTA) - 10.11.2021

 

Odetchnijmy trochę od polityki i sytuacji w naszym kraju, choć trudno, zwłaszcza czytając dwa ostatnie posty (dwa wiersze M. Damięckiego), ale spróbuję. Tym, którzy o tym nie wierzą wspomnę, że cały ten mój blog powstał kiedyś jako moja podpowiedź kumplom czego słuchaliśmy kiedyś no i czego słuchać jako moja propozycja. O The Beatles już po prostu z czystego uwielbienia dla tego zespołu i wewnętrznej potrzeby popularyzowania go. Kiedyś w pewnym poście wspomniałem o swoich składankach samochodowych, że pewne utwory chce mieć zawsze "pod ręką", w sensie w czasie jazdy samochodem, no bo raczej wolę słuchać tego (mam na myśli muzę), co sam wybieram, niż to co proponują w radiu. Nawet ciekawa audycja muzyczna lubianego prezentera (kiedyś w Trójce, teraz w Nowym Świecie czy w 3 5 7) nie zaspakaja mich muzycznych potrzeb podczas jazdy. Stąd przy niektórych postach, zwłaszcza tych z serii "Song 4 2day" (Piosenka na dzisiaj) czy "Posłuchaj tego" (Listen to this song), pisałem wprost, że ten numer wpisujemy na naszą samochodową składankę. Naszą, bo wiem, że czytelnicy mojego bloga zainspirowani moimi wpisami (sugestiami) tak właśnie robią. No i otrzymałem pytanie, jak z moimi playlistami na spacery, jogging, pobyt w fitness klubie. No są takie, często zmieniane, czasem swoim zestawem niewiele różniące się od tych "do auta". No i dzisiaj podam pierwszy raz to, czego słucham właśnie w czasie wspomnianych moich fizycznych aktywności. Bez linków, bez trudu znajdziecie je w serwisach streamingowych. No więc zaglądam do telefonu i proszę, zaznaczając, że kolejność jest przypadkowa i nie jest to już zestawienie topowe czy jakaś lista przebojów np. na siłownię. Nie jest.



Cage the Elephant - "Cigarette Daydream"
The 1975 - "Love It If We Made It"
The Beatles - "Across The Universe" (remiks '2021)
The Beatles - "I've Got A Feeling" (remiks '2021)
Cage the Elephant - "Come A Little Closer"
The Heavy - "Be Mine"
D.Podsiadło/D.Zawiałow/V. Bambino - "I Ciebie też bardzo"
(przypuszczam, że utwór nagrany i wydany na Zachodzie przez anglosaskiego wykonawcę byłby wielkim hitem, ogromny potencjał)
Cage the Elephant - "Skin And Bones"
Greg Holden - "I Need Energy"
Karol Krupiak - "Osiem gwiazd"
Cage the Elephant - "Right Before My Eyes"
David Gray - "You're The World To Me"
Machine Gun Kelly - "Play This When I'm Gone"
Farben Lehre - "Tak niewiele"
Florida Georgia Line - "Sittin' Pretty"
Kasabian - "Goodbye Kiss"
Happysad - "Zanim pójdę"
Offspring - "Kristy, Are You Doing OK"
Foo Fighters - "Medicine At Midnight"
Mercury Rev - "Goddess On A Hiway"
Strachy Na Lachy - "Niebotyczne Niebowstąpienie"
Machine Gun Kelly - "Papercuts"
The Temper Trap - "What If I'm Wrong"
The Heavy - "What Don't Kill You"


 

1 komentarz:

  1. Mam takie same zdanie co Autor bloga, odnośnie postów "politycznych". Dzięki blogowi poznałem dwa wyraziste wiersze Damięckiego, bardzo trafiające do serca. No i pogrzebałem w blogu stąd ten początek, bo postów,pod którymi się podpisuję tu jest mnóstwo No i teraz muzyka. Dzięki tej playliście poznałem wiele wspaniałych numerów. D

    OdpowiedzUsuń