Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Nie ma Listy Przebojów Trójki bez Marka Niedźwiedzieckiego.



Mam szczerze bardzo mieszane uczucia co do tego co się dzieje teraz z Trójką. Cóż, nie byłem nigdy fanem Kuby Strzyczkowskiego, choć może chwała mu, że próbuje ratować zgliszcza po Trójce. Nie podobały mi się jego komentarze, że fanka Trójki, która protestowała na rowerze z plakatami pod siedzibą radiostacji została przez Policję zatrzymana słusznie. Dla mnie wypowiedź kuriozalna, choć jej nie słyszałem,a przeczytałem o tym na twitterze, bodajże we wpisie Bartosza Węglarczyka. Strzyczkowski skrytykował także radio Nowy Świat. No nic. Wrócił na antenę Piotr Metz, wrócił zdaje się Piotr Stelmach, jest nadal, bo zdaje się nawet nie próbował odejść Piotr Baron. Podobno dzięki mediacjom p. Kuby (choć Piotr Metz już nie na stanowisko dyrektora muzycznego). Ale nie wrócił jeszcze Marek Niedźwiecki (no zdaje się także p. Piotr Kaczkowski). Czy bardzo mi zależy na tym by Lista była prowadzona przez Barona ? Absolutnie. I nie mam nic do niego. Przejął Listę od Niedźwiedzia, gdy ten był w Złotych Przebojach. Nasz kochany Pan Marek wrócił i jeśli jemu pasuje prowadzenie Listy z P.Baronem to ok. Ma wreszcie do drugi tydzień wolny piątek. Ale wydaje mi się, że nie można wskrzeszać, a był taki zamiar, Listy bez powrotu Niedźwiedzia. Baron wycofał się z prowadzenia jej do czasu powrotu do stacji Niedźwieckiego, ale którego trzeba najpierw przeprosić (wraz z jego współpracownikami), za oskarżenie ich o oszustwo. Hm... Na antenę wróciły piosenki A.Andrusa, ale czy jest to już dawna Trójka? Trójka z Listą Przebojów Programu III tylko i wyłącznie z Markiem Niedźwieckim. Ale nie namawiam go do powrotu. On doskonale wie co zrobić i ja zaakceptuję każdą jego decyzję. Z pewnością nie mogę się doczekać premiery radia Nowy Świat W. Manna i M. Jethon. 26 czerwca o godz 7:45. Chętnie tam usłyszę Niedźwiedzia. W Trójce także. Kiedyś poprosiłem o wskazanie swojego topu, ulubionej piosenki. Nr 1 dla niego była wtedy - hm... ok 10 lat temu -  "Music" Johna Milesa (music was my first love...), bo to piosenka o nim. O inne ulubione utwory - miałem zaglądać na jego blog. Stamtąd poznałem cudną balladę Daryla Braithwaite - "Let Me Be". Wspaniały facet ten nsz pan. Maarek :) Więc jak będzie?  Może pod koniec czerwca coś się zmieni w naszym kraju, bo jeśli nie, to Trójka z powrotem pożegluje tam gdzie była przez ostatnie lata Dobrej Zmiany. Póki co zbieramy głosy na Rafała Trzaskowskiego, naszego przyszłego Prezydenta.Jego wybór oczywiście nie zmieni PR, jak nie zmieni TVP, ale to mały krok ku lepszemu!


______________________________________________










4 komentarze:

  1. Tak trzymać. Udostępniamy tego posta tak jak o wierszu Dziękuję M.Damieckiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za. Ania z mezem

    OdpowiedzUsuń
  3. Listę przebojów Trójki przez kilka lat, z własnej woli, nie prowadził Marek Niedźwiecki i jakoś świat się nie zawalił. Tylko, że wtedy okoliczności były zupełnie inne. Czytam z zainteresowaniem twój blog,ciekawe są twoje przemyślenia, ale z tym kultem jednostki Niedźwieckiego, a z politycznego poletka Trzaskowskiego,radziłbym nie przesadzać. Popieram go również,Rafała T.,ale nie ręczylbym za niego na 100 % jak ty,pisząc, że nigdy nie będzie powodu by miał się on za siebie wstydzić. Nauczony doświadczeniem nie byłbym tego pewien. A co programu trzeciego Polskiego Radia, to Jakub Strzyczkowski jest strażakiem mającym ratować co się da wizerunkowo z pożaru wywołanego przez jego poprzednika. Nadal jest to jednak radio kontrolowane przez aparatczykow rządzącej partii i poza wymianą skompromitowanych twarzy, nie zmieni się wiele. Mentalność oddanych PiS-owi działaczy jest niezmienna, autorytarna, neo bolszewicka. Pan Strzyczkowski w swojej wypowiedzi o poglądach politycznych Wojciecha Manna wypowiedział się negatywnie, gdyż tenże zaprosił do swojej audycji w nowym radiu Rafała Trzaskowskiego. Jakoś nie słyszałem by skrytykował prawicowych dziennikarzy w Trójce za ich poglądy. Ja nie mam wątpliwości co "odnowy moralnej" w Trójce, uważając zmiany w niej postępujące za pozorne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa o blogu. W wielu miejscach mamy odmienne zdanie choć nie aż tak bardzo dalekie od siebie jak to bywa teraz. Trzaskowski. Mam ten komfort, że wiem że swoj obraz jaki wysyła do ludzi w kampanii jest 100% autentyczny. Zresztą w tych wyborach chodzi o tyle ważnych rzeczy jak przyzwoitość, praworządność, niezależność głowy państwa (nie mówiąc o nie przenoszeniu wstydu, kompromitowania nas czy najwazniejsze: nie dzielenie i nie szczucie nad na siebie), że tak samo jak jestem za RT byłbym za Holownią, Kosiniakiem, Biedroniem. Ba! Może i Bosakiem bo może urząd by to trochę spacyfikował. Tylko nie PAD. Trójka... LP3 wymyślił A. Turski ale ta audycja stale się autorską audycją Niedźwiedzia i taka powinna pozostać. Szczególnie po ostatnich wydarzeniach. Świat nie zawali się po milionie rzeczy. Nawet przy Strzyczkowskim, choć wolałbym innego strażaka a nie najb. pisowskiego dziennikarza z zespołu tzw.starej Trójki. Ale ok. Niech ratuje. Tam ludzie mają kredyty, hipoteki, rodziny na utrzymaniu. Ale dopóki nie wrócą dawni - w co watpie- jak MN. WM, PK i inni no i przemianie PIS będzie można myśleć o ratowaniu prawdziwej Trójki. Teraz to tylko program 3 z kilkoma niezłym dziennikarzami bez magii, czaru i wielu innych rzeczy. Została 3 bo ludzie tam muszą pracować. Tyle tak na szybko że smartfona

    OdpowiedzUsuń