Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

JAMES ARTHUR - "IMPOSSIBLE" . Co dalej ? Nic!

Spokojnie, bez zdziwienia proszę. Czemu ta piosenka? Przeciętnej urody Angol, przeciętny a może nawet banalny tekst, głos taki sobie, maniera śpiewania daleka od doskonałości i ... bez dykcji.  Postanowiłem podzielić się krótką refleksją przy okazji tego tytułu. Oglądałem "Must Be The Music" bo lubię Korę, lubię jak się ścinała z innymi z jury, jak Zapędowska hamowała się by nie kłócić się na antenie itd itp. No w programie, który oglądałem przypadkiem wystąpił jako zaproszony gość właśnie młody James.Wykonał piosnkę 'Impossible', która pobiła podobno jakieś tam rekordy sprzedaży spośród laureatów 'Idoli' czy podobnych programów, a jest ich bez liku, nie oglądam. No i po występie Anglika w naszej telewizji piosenka spodobała mi się. Obejrzałem na youtube występ finalny Anglika, z ciekawością zauważyłem, że Gary Barlow z Take That był wśród jury. No i na drugi dzień zdobyłem album tylko dla piosenki 'Impossible', reszty na albumie nie da się zwyczajnie słuchać. Wgrałem ten numer na samochodową składankę obok np. arcydzieła Wintersleep (Experience The Jewel), parę razy przesłuchałem i ku memu zdumieniu nie mogę jej już słuchać, wkurza mnie już cały ten utwór, idiotycznym mimo wszystko tekstem (a silącym się na rozsądne rozważania, żale po utracie miłości - nawet nie wiem czy to autobiograficzny teskt Arthura ale i don't care), dostrzegam banał melodii, niewyraźny śpiew... Przykład piosenki może ambitniejszej niż jakieś banalne disco (czy dance, czy pop) ale tak szybko wpadającej do ucha, że szybciej jeszcze wypada i co dziwne, denerwuje. I taka piosenka sprzedaje się w milionach kopii na świecie. Nie będę się dalej pastwił nad facetem i jego piosenką. Wygrał program zarobił sporo kasy i to chyba koniec. Jestem przekonany, że jak inne gwiazdy tego typu programów nie usłyszymy już o nim. To po prostu impossible. 
 Dla przykładu Gareth Gates, swego czasu taka sam gwiazda 'Idola' lub innego, z rekordowym debiutem na listach w UK. Wielki u nich przebój (w linku). Kto z Was zna lub pamięta 'One Of Us'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz