Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

IMAGINE DRAGONS - „Radioactive”

Album: Night Vision
'2012

Dwa tygodnie temu napisałem już o tym zespole post i wybrałem piosenkę 'It's time' (it's time), mimo że już wtedy chciałem napisać także o innym numerze tego zespołu, aktualnie wielkim przeboju w USA, brylującym na listach Billboardu w prawie każdej kategorii w rocku (Hot Rock Songs, Air Airplay, Rock Digital Songs, Rock Streaming Song). To "Radioactive" -  rewelacja aktualnie na świecie powerplay. 
 
Jak daleko zajdą chłopaki z Imagine Dragons ...
Podobnie jak cały album. 'Radioactive' to energetyczny mocny kawałek, rock jaki lubię, spod znaku rocka indie lub alternatywnego (szczerze to dla mnie te dwa pojęcia znaczą to samo, choć gdybym musiał pewnie mógłbym sporo napisać o teoretycznych różnicach między jednym a drugim pojęciem, nieważne). Polecam ten numer, wcześniejszy 'It's Time' i cały album. Tak więc nadszedł rzeczywiście dobry czas dla tego zespołu, czy go wykorzystają, zobaczymy. Intuicja mi podpowiada, że znikną we mgle ...




*** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***
MIX BLOGOWY - POSŁUCHAJ TEGO!

BEST ALBUMS - EVER, BEST SONG - EVER 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz