Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

JESZCZE RAZ CORY MONTEITH, GWYNETH PALTROW - GLEE

Cory Monteith  & Mark Salling - dwie najfaniejsze postacie w serialu

Gwyneth i Lider Coldplay
Jeszcze raz o Cory'm Monteith. Dostałem kilka prywatnych maili na temat tego postu, w tym … dwa z USA, gdzie ktoś (Shane – może to być ktokolwiek) dziękuje mi, że zamieściłem post o aktorze w polskim blogu, że tłumacząc dzięki mechanizmowi Google przeczytał mój post i zorientował się (ma nadzieję), że jest on pozytywny dla aktora. Jeszcze nie odpisałem ale może właśnie tym postem udzielam odpowiedzi. Shane zwrócił mi uwagę na piękną piosenkę pod tytułem 'Pretending', którą na zakończenie sezonu 2, w czasie Finałowego Konkursu (Nationals) Finn (Cory Monteith) śpiewa z Rachel (Lea Michele) i para całuje się pierwszy raz na scenie. Amerykanie odnotowywują takie fakty jak np. kiedyś dawno całe USA żyło romansem także Rachel (Jennifer Aniston) z Rossem (David Schwimmer) w serialu Friends – Przyjaciele). W piosence pada zdanie: “Will we ever have a happy ending? Or will we forever only be pretending?” (czy doczekamy się szczęśliwego zakończenia, czy na zawsze pozostanie to udawaniem...), które po zaistniałej TRAGEDII rzeczywiście nabiera innego wyrazu. Napisałem wcześniej, że Cory Monteith nie dysponował jakimś specjalnie charakterystycznym głosem, tak naprawdę słuchając piosenek Glee łatwo rozpoznajemy tylko głos Lei jako Rachel. Cory śpiewa poprawnie, ale napiszę tutaj pewną herezję. Wersja Glee hitu REM 'Losing My Religion' z głównym wokalem Monteitha jest... co najmniej tak samo dobra jak oryginał, ale może sprawia to podświadomie fakt, że słuchając piosenki, myślimy o tym, że niedawno ten młody człowiek od nas odszedł. 

Gwyneth oraz Matthew Morrison
O ile ciężko mi rozpoznać w danych piosenkach kto z obsady „Chóru” śpiewa daną piosenkę (aha, ze stałej łatwo rozpoznaję Matthew Morrisona „Mr Schue”, ale on śpiewa w serialu rzadziej), to kilka piosenek jakie zaśpiewała, występując gościnnie, Gwyneth Paltrow jest bardzo łatwo rozpoznawalnych. Jak okazuje się aktorka ma kapitalny głos,kapitalnie śpiewa i dzięki niej odkryłem kolejny piękny hit Adele „Tubling Tables”. Nie przepadam za muzyką Adele, toleruję 'Someone Like You' ale wymieniona wyżej piosenka urzekła mnie, o wiele bardziej w wykonaniu żony lidera Coldplay niż w oryginale. Czy Gwyneth zawsze tak fajnie śpiewała czy po prostu nauczyła się od Chrisa Martina? Nie wiem.
To przypuszczalnie ostatni post o Corym Monteith. Czy o Glee? Nie wiem, zamierzam pogrzebać trochę i zdobyć nowy album wspomnianego Matthew Morrisona, gdyż jak się okazuje na albumie towarzyszy mu w jednej piosence … Sting. Może być ciekawie.






CORY MONTEITH (& Glee) - Losing My Religion
Gwyneth Paltrow (& Glee) - Turning Tables 

1 komentarz:

  1. Gwyneth i Chris to według mnie najpiękniejsza para... Pod względem duchowym. Mam ogromną słabość do Gwyneth od wielu, wielu lat - za sprawą Great Expectations. Kiedy zobaczyłam ją śpiewającą w Country Strong, byłam zaszokowana. Przeczytałam wywiady i okazało się, że bardzo, bardzo dużo ćwiczyła, żeby osiągnąć określoną skalę. Podobno, bardzo pomogła jej Beyonce, była cierpliwa i kochana. Ale hitem, który wykonuje, jest dla mnie "Bette Davis Eyes", zaśpiewała tę piosenkę jeszcze niewyćwiczonym głosem, ale bardzo ją lubię. W oryginale również. Drugą piosenką jest "Turning Tables" oczywiście. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za świetną notkę! :) Wpadnij, jeśli masz ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń