Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

ROLAND GARROS 2013 – RAFAEL


Bez zaskoczenia. Podobno na Twitterze– nie sprawdzałem – po meczu finałowym Thomas Berdych podał numer telefonu do Nadala: 8 62 63. Nie wiedziałem, że Czech ma takie poczucie humoru, wiem, że jest jednym z większych podrywaczy w światku tenisowym, drugim jest … Radek Stepanek. Hm...Wysoki Thomas jest przystojniakiem a Radek ??? Ok, nie dzwońcie tylko do Nadala oddając kierunkowy Hiszpanii, nie wypali. Ten numer to zabawa słowna, dwie ostatnie pary to wyniki dwóch ostatnich setów, ósemka to – niewiarygodne – ósmy tytuł Championa Otwartych Mistrzostw Francji na kortach Rolanda Garrosa. Czy był zgrzyt na turnieju ? Nie, organizatorzy ominęli pewną „rafę” na drodze. Zamiast Yannicka Noah, francuskiego mistrza tej imprezy sprzed lat (dokładnie sprzed 30 bo z 1983), który miał wręczać puchar zwycięzcy turnieju, zrobił to najszybszy człowiek świata, Usain Bolt. Do niemiłego zgrzytu mogłoby dojść gdyby puchar wręczał Noah, jawnie głoszący, że Hiszpan uwikłany jest także w aferę dopingową z doktorem Eunemio Fuentesem, dostarczającym doping wielu sportowcom z Hiszpanii. Długa nieobecność Nadala w ubiegłym roku była – zdaniem Francuza – spowodowana nie tyle jego kontuzją, co po prostu obawą, przed śledztwem. Szczerze to nie chce mi się w to wierzyć ale zachowanie Rafaela po każdym meczu (jak i jego „poprawianie” swojego wyglądu przed każdą piłką) jest dla mnie tak urocze, że to po prostu mój drugi ulubiony sportowiec po Federerze. To zawodnicy, a moi „ulubieni inaczej” trenerzy ? Eh, nr 1 to wciąż Smuda, potem Fornalik. Że spodziewałem się większych „jaj” po Bońku pisać ? 



      *** Music blog *** Muzyczny blog *** Mój Top Wszechczasów ***
TOP Best Songs - ever
BEST ALBUMS - EVER, BEST SONG - EVER


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz