Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Top Classic Rock Songs 24 - 11

Kończymy kolejną serię. Dzisiaj znakomite kawałki rockowe, historia gatunku jak się patrzy. Miałbym głębokie zastrzeżenia do obecności tak wysoko Yes, Grateful Dead, The Who czy Cream ale w całej tej liście niektóre obecności (songów) są jakby za zasługi. Ale mogę się mylić :) Zastanawiam się często - teraz też -  nad popularnością piosenki "Money". Pasuje mi ona do całości albumu, z którego pochodzi ale mniej na przebojowego singla. Ale "Money" to także jedno z najbardziej rozpoznawalnych intr w historii muzyki rockowej.

*********************



011. Led Zeppelin - Rock And Roll 
012. The Who - Baba O'Riley
013. The Rolling Stones - It's Only Rock 'N Roll
014. Cream - White Room
015. The Beatles - Yesterday
016. Jimi Hendrix - Purple Haze
017. Queen - Bohemian Rhapsody
018. Grateful Dead - Truckin'
019. Pink Floyd - Money
020. Bob Dylan - Like A Rolling Stone
021. Moody Blues - Nights In White Satin
022. Led Zeppelin - Kashmir
023. The Who - Behind Blue Eyes
024. Yes - Roundabout

Szczerze to bardziej podoba mi się wersja tej piosenki w wykonaniu Limp Bizkit
The Rolling Stones i słynne logo Andy Warhola
Tak naprawdę to cały mój blog mógłby być opatrzony tytułem tej słynnej piosenki Stonesów : TO TYLKO ROCK AND ROLL ALE JA TO LUBIĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz