Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Kelly Clarkson, Def Leppard & Taylor Swift

KELLY CLARKSON- "My Life Would Suck Without You" Album: "All I Ever Wanted" '2009
DEF LEPPARD & TAYLOR SWIFT - "Hysteria"
Post ze względu na wcześniejszy o Def Leppard ale najpierw inny numer.  Przyzwoita piosenka rockowo-popowa. Niewiele wiem o piosenkarce, dopiero Internet przybliżył mi trochę jej sylwetkę i jak się okazało dziewczyna prócz tego, że wygrała przed laty amerykańską wersję IDOLA zgarnęła tyle nagród, ze jej wyliczanie zajęłoby sporo miejsca. Ale blog to również rozmaite piosenki więc dzisiaj taka łatwiejsza pozycja pasująca chyba na naszą składankę samochodową, którą tutaj pomagam tworzyć od samego początku.. Po raz pierwszy usłyszałem tą piosenkę oglądając serial "Glee", pierwszy sezon. O serialu pisałem, zaciekawiłem się nim gdy dowiedziałem się, że przebił rekord The Beatles, pięć różnych piosenek z filmu zajmowało 5 pierwszych miejsc Billboardu. Tam też usłyszałem piosenkę "Moje życie będzie do dupy bez Ciebie" w wersji aktorów. No więc z ciekawości chciałem usłyszeć oryginał i tak poznałem Kelly Clarkson. Mimo wszystko znajomość moja z nią pewnie się zakończy na tym hicie gdyż nie przepadam za kobietami w rocku, poza tym nie mam na to czasu by poznawać kolejne wchodzące lub spadające gwiazdki. Zaciekawiło mnie tylko to, że w albumie, z którego pochodzi "My Life..." maczał palce Ryan Tedder, zdolny lider kapeli One Republic. Autor piosenki "Halo", którą w sumie zaspiewała Beyonce, piosenki melodyjnie i aranżacyjnie znakomitej (bardzo lubię wersję instrumentalną "Halo" i przedkładam ją nad wersję z wokalem czarnoskórej piekności). "My Life Would Suck Without You" nie jest jego ani kompozycją ani produkcją ale lądując na pierwszym miejscu wspomnianego już Billboardu udowodniła, że jest niezłym hitem. Także dla mnie. Przy okazji, wspomniałem o gwiazdkach w USA, z którymi nie zamierzam zawierać bliższej znajomości (no i o Def Leppard - mej ulubionej kapeli rockowej z połowy lat 80-tych). Taką na pewno będzie mimo wszystko Taylor Swift, wielka gwiazda (z powodu wyglądu, wieku i urody pasuje mi tutaj bardziej słowo gwiazdka) country w USA . W czasie niedawnych świat miałem okazję obejrzeć na kablówce (NPremium) jej koncert z .... niedawnym bohaterem postu: w czasie epizodycznego koncertu w 2008 a wydanego na dvd w 2009. Amerykanka pewnie oddała trochę  swojego blasku i aktualnej popularności zapomnianym już nieco Anglikom, ci z kolei pozwolili jej zaśpiewać naprawdę niezłe rockowe przeboje. Młoda zdolna na pewno piosenkarka country i dinozaury z lat 80-tych. Mieszanka ryzykowna ale efekt końcowy całkiem przyzwoity. "Hysteria" w ich wykonaniu jest znakomita ale może to też sprawa jakości koncertu, wysokie HD, niewielka sala i prawie studyjne warunki oraz taka liczba muzyków (Def Leppard plus band piosenkarki), że musieli brzmieć nieźle. Def Leppard nadal jednak w cieniu, obawiam się, że już na zawsze, Taylor nadal odnosi sukcesy. Ostatni link to jedna z piękniejszych ballad zespołu al dla mnie w całej muzyce rockowej - "When Love And Hate Coolide" - miałem niebawem napisać o niej osobny link ale skoro nadarzyła się okazja zaprezentować ją wcześniej to też ok. Napisana przez wokalistę zespołu i basistę umieszczona była jako dodatek ekstra na składance Vault gdyż nie zmieściła się na wcześniejszym albumie "Adrenalize". W UK dotarło do numeru 2 i w archiwach zespołu pozostała wersja demo piosenki z solo gitarowym nieżyjącego Steve Clarke'a.

Kelly Clarkson - "My Life ..." 
Hysteria - live  
Pour Some Sugar On Me - live 
When Love And Hate Coolide - live 

Aktualny skład - DEF LEPPARD.  Vivian Campbell (od 1992) drugi z prawej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz