Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

NEW RADICALS - "Someday We'll Know", "Don't Wanna Die Anymore"

Album : "Maybe You've Been Brainwashed Too" '1998


Dzisiaj znakomita muzyka. Prócz tytułowych songów w poście jeszcze kilka z jedynego albumu tego kapitalnego amerykańskiego bandu. Pamiętam jak pierwszy raz wysłuchałem  piosenki drugiej w linku i słyszałem tam jakby młodego Jaggera. Byłem wtedy pewien, że to singlowy przebój Micka, choć później już dostrzegłem różnice wokalne. Zespół to w sumie jeden facet, frontman i lider Gregg Alexander. Pierwszym singlem zespołu była właśnie ta jaggerowska piosenka "You Get What You Give" - nawet spory przebój i w Polsce ale lepszą piosenką jest "Someday We'll Know", którą nawet nagrali później słynni Hall & Oates. Dzięki znajomościom w Empiku zdobyłem z czasem cały album NR i tam urzekła mnie inna piosenka - zresztą naprawdę cały album jest znakomity i aż szkoda, że to jedyna ich produkcja. Gregg Alexander zajął się już tylko produkowaniem dla innych jak np. Ronan Keating, Melanie C, Texas czy Hanson. Ale za piosenkę "Game Of Love", którą skomponował (wspólnie z kolegą Rickiem Nowelsem) dla samego Santany otrzymał w 2003 Grammy. Santana wykonał tą piosenkę z Michelle Branch. Wracając do New Radicals, piosenka, którą najbardziej lubię z albumu to "Don't Wanna Die Anymore". Jest mniej przebojowa czy rockowa niż wymienione dwie ale bardziej dla mnie emocjonalna i rusza mnie bardziej.
Gregg Alexander - zdolny producent o bardzo ciekawym głosie

Someday We'll Know
You Get What You Give
Don't Wanna Die Anymore
Mother We Just Can't Get Enough

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz