Wyszukiwanie : .Szukaj w blogu.

2. Szukaj w blogu - zbiórczo

Posłuchaj tego - Listen To This!

MYLENE FARMER -  "Sans Contrefacon" ,  "Disechanted"
'1987, '1991

Cudna prawda ?

  Francuska Madonna. Te dwie piosenki urzekły mnie dzięki komuś. W ten sposób do mego domu trafiała składanka tej wokalistki, artystki, aktorki, poetki, tancerki i szalenie sexy  wielkiej osobowości francuskiego show-biznesu. Każdy videoclip to mały filmik, koncerty jej to wielkie widowiska. Pewna odmiana na blogu i polecam Wam twórczość tej Pani. Nie będziecie zawiedzeni, dla żeńskiej części obserwatorek mego blogu będzie to gratka gdyż Mylene na swoim repertuarze piękne romantyczne piosenki jak np. ostatnie trzy.


Sans Contrefacon
Disechanted  
Mylene - Live

Je T'Aime Melancolie
California
Ainsi Soit Je
   Na deser : Mylene & Seal - "Les Mots"
Odważna, bezpruderyjna, szokująca Dama - Mylene Farmer


3 komentarze:

  1. slucham MF od 20 paru lat..mam wszystkie jej plyty, niektore zdobywane z wielkim trudem w czasach gdy nie bylo internetu i sklepow internetowych..masz racje; jej klipy to male filmy, niejednokrotnie z wielkimi budzetami..od lat pomaga jej ten sam facet /jest jej mezem od jakiegos czasu/ Laurent Boutonat..marzy mi sie koncert Mylene w Polsce..moze sie doczekam tak jak koncertu Sade :)..co do romantycznosci piosenek to niektore pomimo "romantycznej" muzyki w tekstach nie sa takie slodkie - o nie..poruszaja wiele tematow natury czlowieka..nawet tej ciemnej ;)...moglbym dlugo jeszcze pisac ale zajelo by to caly post..porusze jej temat wkrotce na swoim blogu..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i takie male sprostowanie jeszcze: jest Kanadyjka z pochodzenia :) tam sie urodzila..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za post,w swoim opisie użyłem sformułowania "francuska" Madonna więc jest to prawidłowe określenie,w encyklopediach netowych i innych pisze się o niej "francuska piosenkarka", miejsce urodzenia nie mówi nic o obywatelstwie prawda?(spytaj Baracka Obamę),generalnie jest to wspaniała artystka z Francji i tak możemy zamknąć ten temat, co do tekstów.... MF to nie moja bajka, ktoś swego czasu mi bliski lubił tą piosenkarkę i tyle, dostaję czasem różne maile także z Francji, oni nie rozumieją ani słowa z tego co ja piszę, ani ja z tego co oni, nie znam niestety francuskiego, ale z kontekstu mogę się czasem domyślać, że polecają mi zainteresować się francuskim wykonawcami jak np. MF, Serge Gainsbourgh, Jacgues Brel - to po poście o Wysockim itd Pozdrawiam R

    OdpowiedzUsuń